X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 بهمن 1391, 10:18
کد خبر: 1242
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

جمشيديان: کرانچار با کسي مشکلي ندارد

جمشيديان: کرانچار با کسي مشکلي ندارد جمشيديان: کرانچار با کسي مشکلي ندارد






احمد جمشيديان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با بيان اينکه تيم سپاهان سه بازي خود را با برد پشت سرگذاشته و توانسته 9 گل در اين سه بازي به ثمر برساند، اظهار‌کرد: اين نشان از کيفيت خوب تيم ما دارد، اما اگر تيم پيکان را دست کم بگيريم و از موقعيت‌هاي خود به درستي استفاده نکنيم مثل بازي رفت، آن‌ها براي ما خطرناک خواهند شد.

وي با اشاره به اينکه تيم ما در دو بازي اول نيم فصل دوم مستحق شکست نبود، افزود: بعد از دو باختي که در ابتداي نيم فصل متحمل شديم و تغييراتي که انجام گرفت تيم ما دوباره به روند صعودي بازگشت و روحيه مضاعفي براي ادامه مسابقات پيدا کرده‌ايم.

هافبک تيم سپاهان به شرايط خود در اين تيم اشاره کرد و گفت: من در تيم سپاهان در شرايط بسيار خوبي قرار دارم و در نيم فصل اول در اکثر بازي‌ها را به ميدان رفتم هر چند بازيکن جايگزين بودم ولي به بازي گرفته شدم. در نيم فصل دوم نيز تا کنون بازي کرده ام. فقط در مقابل سايپا به دليل اينکه دچار سرماخورده‌ بودم نتوانستم تمرين کنم و تا به امروز نيز تمرين نکرده‌ام.

جمشيديان اضافه کرد: کرانچار با کسي مشکلي ندارد و بازي نکردن من در ترکيب اصلي مربوط به بحث فني است. من به نظر کرانچار احترام مي‌گذارم چرا که کرانچار مربي با جذبه‌اي است و اگر بخواهد کاري را انجام دهد انجام مي‌دهد. اگر تمام ايران بگويند که فلان بازيکن خوب نيست اگر از نظر اعتقادات فني مورد تاييد کرانچار باشد به آن بازيکن ميدان مي‌دهد.

وي در خصوص بازي مقابل استقلال در جام حذفي خاطرنشان‌کرد: به دليل کيفيت بد زمين فولادشهر من فکر نمي‌کنم بازي براي ما در آزادي يا فولادشهر تفاوت کند و حتي به خاطر زمان برنامه‌ريزي جام حذفي براي ما بهتر شد که در آزادي بازي کنيم چرا که مي‌توانيم بازي روان و خوبي را به نمايش بگذاريم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها