X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آبان 1394, 21:28
کد خبر: 12574
نظرات: 16

گفتا ز که نالیم؟

تنزل رسانه ملی به مقام کانون هواداران سرخابی ها

تنزل رسانه ملی به مقام کانون هواداران سرخابی ها
تنزل رسانه ملی به مقام کانون هواداران سرخابی ها
هنوز هم چهره یکی از برادران مساله دار حسینی پس از دیدار تلخ هفته گذشته سپاهان و استقلال در خاطر هواداران سپاهان هست. پایان بازی و کنداکتور شبکه سوم سیما که به مجری خندان برنامه فوتبال برتر واگذار می شود تا رسانه ملی جمله ی «خدا را شکر استقلال پیروز شد» را روانه پخش زنده و جعبه جادویی میلیون ها بیننده تلویزیونی کشور کند!
اتفاقی که برای ما سپاهانی ها رویداد تازه ای نیست!
خارج از هر گونه حواشی فوتبالی در جریان مسابقات لیگ برتر بزرگ نمایی صدا و سیما در مورد بازی مصلحتی شهرآورد آن هم در هفته اخیر بیش از هر چیز به چشم می آید. رسانه ای که از پوشش حواشی دربی از ساعت 10 صبح دست به کار می شود یا جشن قهرمانی ولفسبورگ در جام حذفی آلمان را پوشش میدهد اما به واسطه علاقه اش بار ها و بارها از پوشش دیدار های غیر سرخابی عاجز مانده...
رسانه ای که از یک ماه مانده به دربی تهران ، به حواشی آن دامن میزند و به صورت کاملا عادی و طبیعی از پوشش جشن قهرمانی سپاهان در چهاردهمین دوره لیگ برتر خودداری میکند تا این مهم را بیشتر در ذهن غیر علاقمندان به تیم های پایتخت نشین بگستراند که مقام رسانه ملی، سال هاست در حد کانون هواداران سرخابی ها تنزل یافته و بیشتر به رسانه «میلی» شباهت دارد.
کج سلیقگی و کم لطفی ای که نه تنها به شبکه های سه ، ورزش و حتی اول سیما و برنامه های نود یا ورزش و مردم منتهی نمی شود و متاسفانه در سال های اخیر گریبانگیر شبکه استانی اصفهان هم شده است تا ضمن تعلیق برنامه های فوتبالی خود همچون «برنامه گل» ، مدیران استانی سیمای مرکز اصفهان را هم به جمع عاجزین پوشش دهنده از برنامه های تخصصی فوتبال نصف جهان نزدیک تر نماید.
روایتی که شاید فقط یک جمله را از خاطر همه ما عبور می دهد: «گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست...!»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها