X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 بهمن 1391, 10:08
کد خبر: 1334
خبرنگار: sharif
نظرات: 4

فرشید طالبی:فولادشهر یکی از بدترین چمن‌های ایران است/ نتایج بد تیم ملی را نباید به لیگ ربط داد

فرشید طالبی:فولادشهر یکی از بدترین چمن‌های ایران است/ نتایج بد تیم ملی را نباید به لیگ ربط داد فرشید طالبی:فولادشهر یکی از بدترین چمن‌های ایران است/ نتایج بد تیم ملی را نباید به لیگ ربط داد
فرشید طالبی در گفت و گویی در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: با توجه به شرایطی که زمین شیراز داشت نمی توانستیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را ارائه کنیم. با این وجود بازیکنان ما عملکرد بدی نداشتند. تیم فجرسپاسی هم بازی خوبی انجام داد. در کل کسب یک امتیاز در شیراز و در آن زمین فکر نمی‌کنم نتیجه بدی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان در نیم فصل دوم عملکرد با اقتداری نداشته است اظهار داشت: نتایج ما چندان بد نبوده در خارج از خانه سایپا را شکست دادیم و هفته گذشته مقابل پیکان به پیروزی رسیدیم. گرفتن یک امتیاز مقابل فجر به عنوان تیم میهمان نیز نتیجه بدی نیست. اگر بتوانیم در خانه تمامی امتیازات را کسب کنیم و از دیدارهای خارج از خانه نیز حداقل امتیاز را بگیریم مشکلی نخواهیم داشت. مطمئنا تا پایان فصل رقبایمان امتیاز از دست خواهند داد و اگر هوشمند باشیم می‌توانیم جایگاهمان را پس بگیریم.

طالبی در مورد اینکه گفته می‌شود زمین فولاد شهر شرایط خوبی ندارد و ممکن است بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود خاطر نشان کرد: در ارتباط با اینکه ما کجا بازی کنیم بهتر است کارشناسان نظر بدهند اما در کمتر از یک سال زمین فولاد شهر به وضعیتی دچار شده که جزو یکی دو زمین بد فوتبال ایران شده است. این زمین که همیشه جزو سه زمین برتر فوتبال ایران بود اکنون به هیچ وجه قابلیت انجام بازی را ندارد و این مسئله هم برای ما و هم برای ذوب آهن که فوتبال را روی زمین برگزار می‌کنند مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. آقایانی که اکنون در حال تلاش هستند تا شرایط زمین را بهبود ببخشند بهتر بود تدابیری می‌اندیشیدند تا اصلا زمین به چنین شرایطی دچار نشود.

بازیکن سپاهان در مورد انتقاداتی که به کیفیت لیگ برتر می‌شود و این ایراد را موجب ضعف تیم ملی بیان می‌کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه عیبی ‌است که پیش آمده و کم کاری‌ها را نباید گردن یکدیگر بیندازید. بازیکنانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند 4 سال پیش هم در فوتبال ایران حاضر بودند. ما فوتبالیست‌های بسیار خوبی داریم و لیگ مان بسیار خوب است. اگر لیگ ما بد است چرا هر سال در بین 5 بازیکن برتر آسیا یک نماینده داریم. اگر نتیجه نمی‌گیریم به خاطر شرایطی‌است که خودمان ایجاد کردیم. این بار ازبکستان از ما گذشت و اگر دیر بجنبیم در آینده قطر نیز از ما پیشی خواهد گرفت.

وی افزود: ما فوتبالیست‌های بسیار توانمندی داریم اگر بازیکنان ما توانایی نداشتند چطور مسعود شجاعی با وجود مصدومیت‌هایی که گریبان‌گیرش شده همچنان در اوساسونا بازی می‌کند. دو سال است در تیم ملی ضرر می‌کنیم و خوب نتیجه نمی‌گیریم و نباید این موضوع را به بازی‌های لیگ برتر ربط بدهیم.

طالبی در مورد دیدار هفته آینده سپاهان مقابل نفت آبادان عنوان کرد: همیشه بازی با تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند سخت است و باید ترسید. نفت آبادان تیمی‌است که گل‌های زیادی دریافت کرده اما با این وجود خط حمله قوی دارد و همواره به حریفان خود گل زده‌اند. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید قدر امتیاز‌های خانگی‌مان را بدانیم و در هر بازی برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها