X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1394, 14:33
کد خبر: 13514
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال
در پایان مسابقات فينال گرندپری 2015، در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی ملی پوش اصفهانی و تکواندوکار شایسته کشورمان در فینال این رقابتها رو در روی «ام بار اندیایه» از فرانسه قرار گرفت و با کسب پیروزی در این دیدار مدال طلای ارزشمند این مسابقات را دشت کرد. سجاد که در راند اول این پیکار یک بر صفر پیش بود در راند دوم بعد از ضربه خطای حریفش که با آرنج به صورت او زده شد به عنوان فرد برنده مبارزه از سوی داور معرفی و نهایتاً این دیدار 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. تیم ملی تکواندوی کشورمان در 3 وزن 58-، 80- و 80+ کیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی سهمیه المپیک را کسب کرد.


دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری دیدارهای هفته دهم این مسابقات آغاز شد. در یکی از دیدارها، آینده‌سازان میهن اصفهان که میزبان شهرداری اراک بود، با نتیجه 90 بر 61 شکست خورد و ضمن ثبت نهمین شکست خود در لیگ برتر به انتهای جدول 10 تیمی این مسابقات سقوط کرد.


هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور درحالی عصر سه شنبه 17 آذرماه برگزار شد که دو دیدار به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف لغو شد. درحالی که قرار بود این هفته سپاهان در ورزشگاه شهید سجادی اصفهان میزبان هلدینگ خلیج فارس بهبهان باشد، این تیم نتوانست به اصفهان سفر کند و دیدار دو تیم به زمان دیگری موکول شد.
اما در یکی از مسابقاتی که برگزار شد، شهرداری کاشان مقابل هپکو اراک تن به شکست 34 بر 24 داد.
هفته هشتم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه 22 آذرماه با 5 دیدار همزمان برگزار شد. در اصفهان، سپاهان که از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کرد درنهایت موفق شد میهمان خود را با حداقل اختلاف و با نتیجه 25 بر 24 شکست دهد. شهرداری کاشان هم در زمین خود به مصاف سنگ آهن بافق یزد رفت و با نتیجه نزدیک 29 بر 28 پیروز شد تا هر دو نماینده استان هفته هشتم این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارند. عرفان اسماعیلاجیچ سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با سفر به کاشان این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.


هفته چهارم و ماقبل پایانی دور رفت بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور، چهارشنبه 18 آذرماه، با شش دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارها تیم شهرداری اراک که با شش امتیاز صدرنشین گروه سوم بود، در این هفته در کاشان میهمان آکادمی باریج اسانس بود و سه بر یک مغلوب میزبان خود شد و صدرنشینی را از دست داد.


در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کامپوند داخل سالن قهرمانی جهان که به میزبانی بانکوک تایلند درحال برگزاری است، افسانه شفیعی تنها کماندار اصفهانی حاضر در این تورنمنت که به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود، با نتیجه 144 بر 137 مقابل حریف آمریکایی خود مغلوب شد و از صعود به یک چهارم نهایی باز ماند. شفیعی در دور مقدماتی این رقابت‌ها در بین 21 کماندار شرکت‌کننده با کسب 553 امتیاز چهاردهم شد.


شاهین خالدان تنیسور اصفهانی در سومین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز به مصاف مایکل کونسنی از جمهوری چک رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. به این ترتیب تیم ملی کشورمان به کار خود در هفته نخست بازی‌ها پایان داد و از هفته آینده بار دیگر به مصاف حریفان خود می‌رود. این مسابقات از ۱۴ تا ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها