X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1394, 15:42
کد خبر: 13810
خبرنگار: khani
نظرات: 18

ساکت رفیق 20 ساله‌ام است

باقریان: بی‌توجهی فدراسیون موجب نرسیدن شیمبا و پادوانی شد / تغییر مدیرعاملی در اختیار من نیست

باقریان: بی‌توجهی فدراسیون موجب نرسیدن شیمبا و پادوانی شد / تغییر مدیرعاملی در اختیار من نیست باقریان: بی‌توجهی فدراسیون موجب نرسیدن شیمبا و پادوانی شد / تغییر مدیرعاملی در اختیار من نیست
اصغر باقریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با دلیل عدم حضور خارجی‌های سپاهان در دربی نصف‌جهان، اظهار کرد: برنامه نقل‌ و انتقالات به صورت دوسال یک‌بار و از طریق فدارسیون با فیفا هماهنگ می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات صدور کارت بازی بازیکنان به صورت سیستمی است و ما امیدوار بودیم که بتوانیم در این بازه زمانی کارت بازی دو بازیکن برزیلی‌مان را دریافت کنیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره تداخل نقل‌ و انتقالات ایران با ایام کریسمس در فیفا و تعطیلی آن افزود: متاسفانه در زمان برنامه‌ریزی در فدراسیون فوتبال کشورمان، به تداخل فصل نقل‌ و‌ انتقالات با ایام کریسمس دقت نشده است.

وی تاکید کرد: باشگاه در این باره هیچ نقشی ندارد، مدارک را در زمان مقرر ارسال کردیم و امیدوار بودیم کارت بازی این دو بازیکن صادر شود؛ اما متاسفانه نشد.

باقریان در مورد شایعه‌سازی یک جریان رسانه‌ای مبنی بر بازگشت ساکت به باشگاه سپاهان پس از دیدار با وی، گفت: من با ساکت رفیق بیست‌ و چند ساله هستم و موضوع تغییر مدیر عامل در اختیار من نیست.

وی افزود: تغییر مدیر عامل بر عهده من نبوده و نخواهد بود و در مورد شایعاتی که در این باره مطرح شده باید با مسئولان تصمیم‌گیرنده در مورد این موضوع صحبت شود.

به گزارش فارس، یکی از دلایلی که همیشه برای موفقیت سپاهان نام برده شده است ثبات مدیریت این باشگاه بود؛ اما متاسفانه در طی چند سال گذشته و پس از رفتن محمدرضا ساکت تغییرات زیاد مدیریتی در این باشگاه با اعتراضات هواداران نیز روبه‌رو شده است.

اصغر باقریان مدیرعامل فعلی سپاهان یکی از مدیران پرسابقه اصفهانی است که تلاش زیادی برای موفقیت سپاهان تاکنون انجام داده است؛ اما متاسفانه تاکنون در امر نتیجه‌گیری نتوانسته است انتظارات هواداران را برآورد کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها