X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1391, 18:56
کد خبر: 1414
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 1

خوروش: فقط در مورد داوری‌ها حرف زدم

خوروش: فقط در مورد داوری‌ها حرف زدم خوروش: فقط در مورد داوری‌ها حرف زدم







سرپرست سپاهان تأکید کرد که قصد ندارد هیچ صحبتی در مورد استقلال کند.
رسول خوروش در مورد شرایط تیم سپاهان گفت: هفته گذشته بازی خوبی را انجام دادیم در آن مسابقه خلعتبری را در اختیار نداشتیم و در بازی بعدی مقابل پرسپولیس امید ابراهیمی را نداریم. برای ما مهم این است که در مسابقه بعدیمان بتوانیم نتیجه بگیریم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم. فاصله تیم‌ها در صدر جدول با یکدیگر بسیار کم است و کوچکترین اشتباه کار را دشوار می‌کند.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه چهارمین تیم حاضر در گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و به نظر می‌رسد در گروه سختی قرار دارد اظهار داشت: تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند خرج‌های بسیار زیادی کردند، مخصوصاً تیم الغرافه که برای خرید دو بازیکن 17میلیون یورو یعنی چیزی در حدود 85 میلیارد تومان پول داده است. در گروه سختی قرار داریم اما ما هم سپاهان هستیم و با قدرت کارمان را دنبال خواهیم کرد.

خوروش درباره صحبت‌هایی که ماجدی علیه او انجام داده عنوان کرد: هیچ صحبتی در مورد استقلال نمی کنم. قبلا هم اگر موضوعی را مطرح کردیم بحث در مورد مسئله داوری بود که به نفع رقیب گرفته شده است. ما در مورد داوری صحبت‌هایمان را مطرح کردیم و اصلا کاری به سایر تیم ها نداریم. تنها یک بار آقای فتح‌الله‌زاده عنوان کردند، من تازه وارد هستم که مدارکی مبنی بر حضور چند ساله‌ام در فوتبال ارائه دادم.

وی در مورد اینکه چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند هیچ صحبتی در مورد استقلال ندارم و تنها کار خودمان را دنبال می‌کنیم.

خوروش در مورد داوری‌های این هفته گفت: داوری‌های این هفته خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها