X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1394, 11:59
کد خبر: 14413
خبرنگار: niloofar
نظرات: 13

90درصد موفق بودیم

باقریان: ما بیشتر از استقلال به نویدکیا نیاز داشتیم

باقریان: ما بیشتر از استقلال به نویدکیا نیاز داشتیم باقریان: ما بیشتر از استقلال به نویدکیا نیاز داشتیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: درفصل نقل و انتقالات تا جایی که توانستیم سعی شد نیازهای کادر فنی مان برطرف شود.

به گزارش طوفان زرد اصغر باقریان در گفت و گو با کاپ، درباره فعالیت باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: براساس کادر فنی و شرایطی که برای مان امکانپذیر بود سعی کردیم نفرات مدنظرمان را به تیم اضافه کنیم که در این زمینه حدود 80 تا 90درصد خواسته هایمان محقق شد.

وی در این باره که کادر فنی سپاهان از این شرایط رضایت داشته یا نه، بیان داشت: ما در حد توانمان اقدام کردیم. مخصوصا بازیکنانی که در فهرست اعلام شده خواسته بودند جذب شدند. البته سه، چهار بازیکن خودمان که در ابتدای فصل در اختیارمان نبودند هم در این ایام به نفرات تیم اضافه شدند که این خود باعث تقویت تیم می شود. علاوه بر آن فکر می کنم از این نظر عملکرد بدی نداشتیم.

مدیرعامل سپاهان در این باره که آیا نتایج ضعیف سپاهان در نیم فصل اول با این تغییرات در نیم فصل دوم جبران می شود یا نه خاطرنشان کرد: این موضوع قطعا در زمان شروع مسابقات مشخص خواهد شد نه حالا. ما تا جایی که توانستیم بر اساس نیازسنجی کادر فنی سعی کردیم کمبودها را برطرف کنیم و امیدوار هستیم که بتوانیم در نیم فصل دوم رضایت طرفداران تیم را برآورده کنیم.

باقریان در این خصوص که کدام باشگاه را در این زمینه موفق تر از همه تیم های لیگ برتری دیده است گفت: ابتدا درباره باشگاه خودمان باید بگویم که ما در فصل نقل و انتقالات دنبال شلوغ کاری نبودیم و براساس نیازی که داشتیم کار کردیم. در باشگاه های دیگر هم قطعا براساس نیازهای کادر فنی شان در فصل نقل و انتقالات فعالیت صورت گرفته است. اینکه چه باشگاهی بهترین عملکرد را داشته یا برعکس پس از شروع مسابقات و در خلل آنها مشخص خواهد شد.

وی در ارتباط با عدم انتقال رسول نویدکیا به استقلال گفت: این موضوع به شکل مشکل در باشگاه مطرح نشده بود. خیلی پیشنهادات از خارج از باشگاه مطرح می شد اما ما ابتدا باید شرایط باشگاهمان را در نظر می گرفتیم و در این زمینه فرمول تعریف شده ای داشتیم. با خود بازیکن صحبت می کردیم. نظرش را می پرسیدیم و سپس تصمیم می گرفتیم. نویدکیا باید در سپاهان می ماند چون به حضورش نیاز داشتیم و به همین خاطر او را از دست ندادیم چون بیشتر از هر تیمی به این بازیکن نیاز داشتیم.

مدیرعامل سپاهان در این باره که مسئولان استقلال تا آخرین ساعات شب گذشته به این انتقال امیدوار بودند تاکید کرد: ظرف دو، سه روز گذشته و به خاطر همین مسائل خیلی پاسخگوی تلفن نبودم. ضمن اینکه بازیکنان ما اصلا در ایران نیستند که بخواهند پای میز مذاکره یا قرارداد بنشینند. برای تیم استقلال هم آرزوی موفقیت داریم.اما ما پیش از هر چیز باید به فکر سپاهان، حضورش در لیگ و جام آسیایی باشیم.

باقریان در این ارتباط که آیا سپاهان با شروع نیم فصل دوم به مقام اولی لیگ برتر حمله خواهد کرد یا نه، گفت: پیش بینی مان این است که نیم فصل سختی پیش روی همه تیم هاست. هیچ کس راضی به از دست دادن امتیاز نمی شود و قطعا جنگ سختی در پایین و بالای جدول انتظار همه تیم ها را می کشد. سپاهان تلاش دارد تا مانند همیشه موفق باشد و قطعا رقابت برای قهرمانی بین 5،6 تیمی که هر سال برای این مهم تلاش می کنند باز هم وجود خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها