X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اسفند 1391, 19:42
کد خبر: 1476
خبرنگار: sharif
نظرات: 0

جعفری: لوپز، سیدصالحی و کریمیان را مهار می‌کنیم

جعفری: لوپز، سیدصالحی و کریمیان را مهار می‌کنیم جعفری: لوپز، سیدصالحی و کریمیان را مهار می‌کنیم
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از بازی با صبا دچار سرماخوردگی شدم و با تزریق آمپول توانستم بازی کنم.

جعفری در گفتگو با ایمنا، در ارتباط با دیدار برابر تراکتورسازی تبریز و نیازی که سپاهان برای برد در این دیدار و کسب صدرنشینی دارد؛ گفت: بازی فردا حساس است و فقط به دنبال برد هستیم چون تساوی برای رسیدن به قهرمانی کارساز نیست اما هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید در همه بازی ها با تمام قوا بازی کند و بازی ها را ببرد. با برد تراکتور در بازی فردا ۷۰ الی ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته ایم.

وی در مورد رویارویی با هم تیمی های سابقش اظهار داشت: سیدصالحی و کریمیان بازیکنان خیلی خوبی هستند، واقعاً تیم ما به چنین بازیکنانی نیاز داشت اما شرایطی پیش آمد که از تیم ما جدا شده اند، به هر حال امیدوارم هر جا هستند موفق باشند و حتما کرانچار برای مهار این بازیکنان برنامه دارد و ارنج را طوری می چیند که لوپز و سیدصالحی و کریمیان مهار شوند.

جعفری در مورد باخت به الغرافه قطر و گل خوردن ۲ گل از جناح راست خاطر نشان کرد: در بازی با الغرافه قطر نیمه اول خوب بازی کردیم اما من بعد از بازی با صبا دچار سرماخوردگی شدم و به زور آمپول در این دیدار بازی کردم، در نیمه اول مشکلی نداشتم اما در نیمه دوم از لحاظ قوای جسمانی کم آوردم و بدنم تحلیل رفت به طوری که توان دوندگی نداشتم و احساس می کنم کل تیم با شرایط خاصی مواجه بود و تمرکز لازم را در نیمه دوم نداشتیم.
مدافع تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا به صدرنشینی در آسیا امید دارید گفت: هنوز در آسیا چیزی از دست نداده ایم و فرصت باقی است. اگر دو بازی خانگی با برد پشت سر بگذاریم و دو بازی خارج از خانه هم نتیجه بگیریم مطمئناً به عنوان تیم اول به مرحله حذفی راه پیدا می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها