X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 18:55
کد خبر: 15303
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

تاریخچه حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

رکورددار ایران از نصف جهان می‌آید!

رکورددار ایران از نصف جهان می‌آید! رکورددار ایران از نصف جهان می‌آید!
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، با آمارهای سپاهان به عنوان یکی از پرسابقه ترین تیم های ایرانی لیگ قهرمانان همراه باشید:

لیگ قهرمانان آسیا 2004

سپاهان در گروه سی رقابت ها با تیم های الاتحاد عربستان ،العربی قطر ونفتچی ازبکستان در یک گروه بود،سپاهان با 4 برد،یک مساوی ویک باخت عالی کار کرد اما در گروه دوم شد وچون در آن دوران یک تیم از هر گروه صعود میکرد،سپاهان حذف شد!

لیگ قهرمانان آسیا 2005

سپاهان باز هم در گروه خود دوم شد واین بار با 3 برد،2 مساوی ویک باخت بعد از تیم العین امارات در گروهش قرار گرفت،الشباب عربستان والاتحاد سوریه هم در این گروه حاضر بودند.

لیگ قهرمانان 2007

سپاهان در بهترین سال حضورش در گروه دی بازیهای این سال اول شد.به نحو شگفت آوری باز هم العین امارات،الشباب عربستان والاتحاد سوریه همگروهان سپاهان بودند که سپاهان با 4 برد،یک مساوی ویک باخت اول گروه شد ودر دور بعد کاوازاکی فرونتال ژاپن را بعد از 2 بازی بدون گل در وقت اضافه 5-4 در پنالتی ها برد وسپس در مجموع 2 بازی برابر الوحده امارات 3-1 برنده شد.سپاهان در فینال برابر اوراواردز ژاپن 3-1 باخت وقهرمانی را به حریف داد.

لیگ قهرمان 2008:

سپاهان در گروه خود سوم وناکام از صعود بود،در این گروهبنیادکار ازبکستان اول شد وتیم الاتحاد عربستان دوم،الاتحاد سوریه باز هم همگروه سپاهان بود وچهارم شد،سپاهان 2 برد،یک مساوی و3 باخت گرفت.

لیگ قهرمانان 2009:

سپاهان باز هم باخت وباز هم با قلعه نویی مغلوب شد!این تیم در گروه خود پایین تر از الاتفاق عربستان وبنیاد کار ازبکستان سوم شد وتیم فوتبال الشباب امارات تیم آخر گروه شد،سپاهان 2 برد ویک مساوی و3 باخت گرفت مثل دوره قبل!

لیگ قهرمانان 2010:

الشباب عربستان وپاختاکور ازبکستان در گروه سپاهان اول ودوم شدند وسپاهان با 2 برد،2 مساوی و2 باخت سوم شد وتیم فوتبال العین امارات چهارم گروه شد.

لیگ قهرمانان 2011:

سپاهان باز هم میتوانست به فینال برسد،آنها در گروه خود با 4 برد،یک مساوی ویک باخت اول شده والهلال عربستان،الغرافه قطر والجزیره امارات در رتبه های بعدی ایستادند،در دور بعد ابتدا برابر بنیاد کار برنده شد،سپاهان برابر السد قطر هم در یک چهارم برنده شد اما استفاده از بازیکن غیر مجاز که به برگزاری غیر طبیعی بازیها بر میگردد باعث شکست سپاهان شد،سپاهانی که السد را در 2 بازی رفت وبرگشت برد،خود شاهد رسیدن این تیم بازنده به فینال شد.

لیگ قهرمانا ن 2012:

سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی به الاهلی عربستان باخت وحذف شد،این تیم در دور گروهی بالاتر از الاهلی عربستان،النصر دوبی ولخویا قطربا 4 برد،یک مساوی ویک باخت اول شد ودر دور دوم استقلال تهران را برد وتا در یک چهارم نهایی حذف شود!

لیگ قهرمانان2013:

سپاهان در گروه خود سوم شد،در این گروه الاهلی عربستان والغرافه قطر اول ودوم شده والنصر هم چهارم گروه شد،در این گروه تیم فوتبال سپاهان 3 برد و3 باخت گرفت وبا این نتیجه حذف شد.

لیگ قهرمانان 2014:

آخرین حضور سپاهان با بدترین نتیجه اش توام شد،سپاهان با 2 برد،یک مساوی و3 باخت چهارم شد ودر این گروه الهلال عربستان ،السد قطر والاهلی امارات اول تا سوم شده وسپاهان در گروه آخر شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها