X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1395, 13:04
کد خبر: 16840
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 4

می‌خواستیم در بازی الهلال روی بعضی‌ها را کم کنیم

حمودی: سربازی‌ام تمام شده و با سپاهان قرارداد دارم

حمودی: سربازی‌ام تمام شده و با سپاهان قرارداد دارم حمودی: سربازی‌ام تمام شده و با سپاهان قرارداد دارم
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در لیگ برتر به رقابت‌ و تلاشمان با مدعیان ادامه می‌دهیم و برای کسب سهمیه هم تلاش می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری فارس علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی این نهاد، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی کردیم و توانستیم برنده شویم. ورای 3 امتیاز بازی این مسابقه برای تمام ایرانی‌ها دارای اهمیت بود تا با پیروزی در آن بتوانیم روی بعضی‌ها را کم کنیم.

وی افزود: واقعا بازی جنبه حیثیتی داشت. هم توانستیم برنده شویم و هم اینکه مردم را خوشحال کنیم. با این 3 امتیاز وضعیت ما در جدول بهتر شد و شرایط خیلی مناسبتری پیدا کردیم. برخی حرف و حدیث‌های ناصوابی از طرف مقابل مطرح می‌شد که خدا را شکر توانستیم با بازی خوبمان جوابشان را بدهیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر، تصریح کرد: هدف ما در لیگ برتر رسیدن به قهرمانی بود. هنوز شانس کسب سهمیه داریم و در این راستا تلاش می‌کنیم. بازی بسیار سختی با سیاه‌جامگان داریم. در این بازی با تمام توان به میدان میرویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد دوران خدمت سربازی، عنوان کرد: سربازی من تمام شده و منتظر صدور کارت پایان خدمت هستم.

حمودی در پاسخ به این سوال که آیا با سپاهان قرارداد دارد، تصریح کرد: بله با سپاهان همچنان قرارداد دارم.

مدافع تراکتورسازی در پایان در مورد در گذشت مهرداد اولادی، اظهار داشت: حادثه بسیار تلخی بود که رقم خورد. واقعا از شنیدن خبر درگذشت اولادی ناراحت شدم. این مسیری است که همه ما طی خواهیم کرد اما چون اولادی جوان بود در گذشتش حسرت زیادی به دل ما گذاشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها