X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 خرداد 1395, 14:50
کد خبر: 17332
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 12

تلاش می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم

ویسی: مطمئن باشید تیم ما قوی بسته می شود

ویسی: مطمئن باشید تیم ما قوی بسته می شود ویسی: مطمئن باشید تیم ما قوی بسته می شود
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی پس از حضور در سپاهان اظهار داشت: من یک انتظار ویژه و والا از هواداران واقعی سپاهان دارم و آن هم این است که حامی تیم باشند نه فرد. حامی عبدالله ویسی و عبدالله ویسی ها نباشند. همه می آیند و می روند و فقط سپاهان می ماند.

وی در ادامه افزود: حاج اقا تاج یک زمانی حرف قشنگی زد و گفت سپاهان مثل زاینده رود جاری و روان است و امیدوارم هواداران با همیت، شجاعت و ... ما را کمک کنند و همه برای موفقیت سپاهان تلاش کنیم. خدای ناکرده کسانی هستند که منافعشان در خطر است. آنها از بودن من در اینجا سود نمی برند. آنها نباید اختلافی در هواداران ما به وجود بیاورند. ما هم با جدیت تلاش می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی جدید سپاهان در ادامه اذعان داشت: خیلی خوشحال می شدم که رسانه های اصفهانی از من حمایت می کردند. انرژی مضاعفی هم می گرفتیم. دعا دعا می کردم که مبادا تیمم نتیجه نگیرد و بگویند مذاکره ام با سپاهان در اواخر لیگ باعث شد تمرکزم از بین برود. آمدن من به اصفهان اما خوش یمن بود و تیم ما قهرمان شد. مسئولین استقلال خوزستان هم خیلی پشت من بودند. سه سال طول کشید تا بالا آمدیم و سرانجام قهرمان شدیم.

ویسی در پایان درباره لیست ورودی و خروجی اش در سپاهان گفت: من مدیر برنامه ندارم و مستقیما با بازیکن صحبت می کنم. یواش یواش با بازیکنان صحبت می کنم. اگر اسم بازیکن ببرم، بقیه آنها را می گیرند.مطمئن باشید تیم ما قوی بسته می شود و هواداران نگران باشند. کادر فنی را دو روزه می بندیم. به برزیل و مالی می رویم و با قیمت مناسب دو بازیکن جذب می کنیم و هزینه اضافی را در جای دیگر خرج می کنیم. ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمان.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها