X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 خرداد 1395, 11:27
کد خبر: 17424
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

بررسی نقل و انتقالات سپاهان در لیگ شانزدهم

خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: جلال الدین علی محمدی

خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: جلال الدین علی محمدی خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: جلال الدین علی محمدی
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،جلال الدین علی محمدی متولد 25 خرداد ماه  1369 در در شهرستان رودسر در استان گیلان  است.وی دوران کودکی و نوجوانی خود را در کرج گذارنده و در سن چهارده سالگی برای فوتبال بازی کردن راهی اصفهان شد و به عضویت تیم نونهالان ذوب آهن این شهر در آمد.
پس از یک سال حضور در جمع ذوبی ها، جلال الدین برای ادامه ی فوتبال خود به تیم نونهالان سپاهان پیوست.
نام او برای اولین بار در سطح اول فوتبال ایران زمانی مطرح شد که در جمع طلایی پوشان بود.
علیمحمدی سابقه ی دو سال حضور در تیم سپاهان نوین را نیز در کارنامه دارد. پس از سپاهان نوین، فولادنطنز و گسترش فولاد هر کدام به مدت یک سال و فجر سپاسی به مدت دو سال پذیرای این هافبک گیلانی  بودند.
جلال الدین علی محمدی پیش از لیگ چهاردهم با قراردادی دو ساله از فجرسپاسی به صبای قم آمد تا  فوتبالش را زیر نطر علی دایی ادامه دهد.وی در نخستین سال حضورش به مهره کلیدی تیمش تبدیل شده بود و موفق به زدن 4 گل ،دادن 3 پاس گل و گرفتن دو پنالتی هم شد.
علی‌محمدی در فصل 95-94 با بدشانسی مواجه شد و به دلیل آسیب دیدگی در اردوی نیم‌فصل صبا تا پایان فصل از همراهی تیمش باز ماند.او در هفده بازی که برای صبا به میدان رفت با زدن شش گل و دادن سه پاس گل و دریافت تنها یک کارت زرد،عملکردی درخشان از خود بجا گذاشت و از بهترین مهره های صبای قم تا پایان نیم فصل بود.
او همچنین سابقه ی حضور در تیم ملی فوتبال زیر 17 سال ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را در کانامه دارد.
این هافبک 25 ساله پس از اتمام فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران،با نظر مساعد عبدالله ویسی با قراردادی  2 ساله به جمع طلایی پوشان دیار زاینده رود اضافه شد تا فوتبال دوستان بار دیگر علیمحمدی را با پیراهن سپاهان در لیگ برتر مشاهده کنند.
وی درباره اینکه معمولا او را یک سپاهانی می دانند می گوید: تمام کسانی که مرا در فوتبال می شناسند مرا سپاهانی می دانند چراکه هفت سال در سپاهان بودم و از این باشگاه به لیگ برتر رسیدم.این باشگاه باقدمت به من خیلی کمک کرد و سبب پیشرفتم شد.سپاهان برای تعلیم و تربیت بازیکنان تیم های پایه اش امکانات مناسبی فراهم کرده است .خداراشکر می کنم که در نوجوانی شرایطی مهیا شد که به تیم های پایه سپاهان ملحق شوم.
خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: جلال الدین علی محمدی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها