X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1392, 13:01
کد خبر: 1840
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 0

رسول خطیبی: موفقیتم در فوتبال را به سپاهان و ذوب‌آهن مدیونم

رسول خطیبی: موفقیتم در فوتبال را به سپاهان و ذوب‌آهن مدیونم رسول خطیبی: موفقیتم در فوتبال را به سپاهان و ذوب‌آهن مدیونم
رسول خطیبی مهاجم تبریزی سال‌های نه چندان دور سپاهان و ذوب‌آهن با اصفهانی‌ها به موفقیت‌های بسیاری رسیده است. او در چهار سال و نیم حضورش در سپاهان دو قهرمانی و با ذوب آهن یک بار بر سکوی سوم لیگ ایستاده است. با خطیبی که با ۵۱ گل برترین گل‌زن تاریخ سپاهان است.
خطیبی یادی از روزهای حضورش در اصفهان می‌کند و می‌گوید: اصفهان جزو شهرهای بی‌نظیر ایران است و شهری زیبا و دیدنی است که جاذبه توریستی خوبی دارد. زمانی که در اصفهان قدم می‌زدم از هر ۵ رهگذر یک نفر آنها توریست بود، اصفهان با زاینده رود است که جان می‌گیرد، در پنج سال و نیمی که در اصفهان زندگی کرده‌ام گاهی آب در زاینده رود جاری بود و وقتی این رودخانه خشک بود دلگیر و کسل بودم و هیچ بهانه ای برای گشت و گذار نداشتم، در حقیقت اصفهان با نام زاینده رود است که شناخته می‌شود.
وی که پنج سال تجربه حضور در ورزش اصفهان را دارد می گوید: در زمان حضورم در اصفهان، تیم‌های اصفهانی دارای مدیریت پویا و خوبی بودند که امیدوارم همچنان فوتبال اصفهان پویا باشد و این روند ادامه یابد. من تیم‌های تبریزی و اصفهانی را دوست دارم و به نوعی موفقیت خودم را در فوتبال به سپاهان و ذوب آهن مدیون هستم.
خطیبی ادامه داد: زمانی که در مجموعه ذوب آهن حضور داشتم این باشگاه در ۲۲ رشته فعالیت داشت و سپاهان هم در ۱۲ رشته تیم‌داری می‌کرد. الان ذوب آهن فقط در ۳ رشته فعالیت می‌کند که این مساله بسیار ناراحت کننده است. امیدوارم مثل قبل به ورزش‌های غیر فوتبالی هم بها داده شوند و مثل قدیم در رشته‌های دیگر هم اصفهان صاحب قهرمانی شود.
سرمربی تیم فوتبال تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز می‌‌گوید: من دوستان خیلی خوبی در اصفهان دارم که همیشه به من لطف دارند. به محض صعود تیم گسترش فولاد به لیگ برتر از اصفهان با من تماس گرفتند و به من تبریک گفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها