X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1392, 13:11
کد خبر: 1844
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 1

مهدی کریمیان: سیتی‌زن اصفهان شده‌ام!

مهدی کریمیان: سیتی‌زن اصفهان شده‌ام! مهدی کریمیان: سیتی‌زن اصفهان شده‌ام!
مهدی کریمیان هافبک بوشهری سابق تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن به ایمنا می‌گوید: طبیعت زیبا، زنده رود، آثار باستانی مخصوصاً میدان نقش جهان اصفهان را جزو بهترین شهرهای دنیا می‌کند و باعث می‌شود اصفهان شهری زنده باشد که توریست‌های زیادی را به خود جذب کند. من اصفهان را دوست دارم و افتخار این را داشتم که ۶ سال در این شهر زیبا زندگی کنم. معمولاً خارجی‌ها می‌گویند اگر کسی ۵ سال در یک کشور باشد سیتی‌زن یا تابعه آنجا می‌شود من هم الان سیتی‌زن اصفهان شده‌ام!
وی ادامه می‌دهد: از اصفهان خاطرات زیادی دارم، ۶ سال در این شهر بوده‌ام که ۳ سال در ترکیب ذوب آهن بازی کردم و وقتی ۳ سال پیش به اصفهان برگشتم با تیم سپاهان ۳ دوره متوالی قهرمان لیگ را کسب کردم و در این قهرمانی‌ها با مردم در خیابان‌ها به پایکوبی و خوشحالی پرداختم.
مهدی کریمیان ورزش اصفهان را سرآمد کشور می‌داند و می‌گوید: ورزش اصفهان همیشه در ایران سرآمد است و تیم های فوتبال، فوتسال، والیبال نشسته، بسکتبال، دوومیدانی و هندبال این شهر همیشه در آسیا و جهان مدعی و حرفی برای گفتن دارند. تیم‌های سپاهان و ذوب آهن فوتبال ایران را از ۲ قطبی بودن خارج کرده‌اند و به دنبال آن از تیم‌های اصفهانی تیم‌های تبریزی هم در پی کسب اعتبار و جایگاه در فوتبال ایران هستند. من نتایج سپاهان و ذوب آهن را دنبال می‌کنم و آرزو دارم ذوب آهن که تیم ریشه دار و مدعی در آسیا بوده در لیگ بماند.
وی در مورد جاری شدن آب در زاینده رود گفت: من از طریق اینترنت و تلویزیون شاهد باز شدن آب در زاینده رود بودم و دیدم مردم چقدر خوشحال بودند امیدوارم جریان آب در زاینده رود مقطعی نباشد چون وقتی توریست بیاید و زاینده رود خشک باشد اصلاً منظره زیبایی ندارد پل های اصفهان بواسطه آب زاینده رود است که معروف هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها