X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1392, 11:32
کد خبر: 1874
خبرنگار: kh
نظرات: 0

نصیرزاده:درخواست پرسپولیس مغایربا قانون است

نصیرزاده:درخواست پرسپولیس مغایربا قانون است نصیرزاده:درخواست پرسپولیس مغایربا قانون استنصیرزاده:درخواست پرسپولیس مغایربا قانون است
سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: درخواست پرسپولیس برای محاسبه نشدن تعویض مهدوی‌کیا مغایر با قانون است.
هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد درخواست پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه تعویض مهدی مهدوی‌کیا در دیدار مقابل سپاهان به دلیل اینکه این بازیکن قصد خداحافظی از فوتبال را دارد، احتساب نشود گفت: این درخواست مغایر با قانون هفت داوری است و با قانون مطابقت ندارد. چون دیدار فینال جام حذفی یک مسابقه رسمی تلقی می‌شود باید تمامی تعویض‌ها در آن محاسبه شود.
وی افزود: بهترین روشی که برای اعمال این کار وجود دارد و سپاهان می‌تواند به احترام مهدی مهدوی‌کیا آن را بپذیرد، این است که بازی پرسپولیس و سپاهان قبل از شروع رسمی به مدت ۵ دقیقه به صورت دوستانه برگزار شود و سپس بعد از انجام تشریفات تقدیر و تشکر و خداحافظی این بازیکن از فوتبال توپ مجددا به میانه میدان آورده شود و مسابقه از دقیقه اول شروع شود.
نصیرزاده تاکید کرد: در این صورت هم احترام و شان مهدوی‌کیا حفظ شده و هم اینکه به قوانین و مقررات احترام گذاشته‌ایم. تنها شیوه قانونی که می‌توان مراسم خداحافظی را برگزار کرد همین موضوع است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها