X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1395, 13:02
کد خبر: 18794
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

زمان برگزاری سوپر جام تغییر می‌کند

بهروان: لیگ برتر از چهارم مرداد آغاز می شود

بهروان: لیگ برتر از چهارم مرداد آغاز می شود بهروان: لیگ برتر از چهارم مرداد آغاز می شود
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در مورد تغییر زمان آغاز لیگ برتر شانزدهم گفت: لغو اردوی تیم ملی با هدف تعامل با باشگاه‌ها صورت گرفت تا بازیکنان خود را در فصل آماده‌سازی در اختیار داشته باشند. هدف سازمان لیگ ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین باشگاه‌ها و تیم ملی است. به همین دلیل هم زمان آغاز لیگ برتر شانزدهم هم روز 6 مرداد آغاز نمی‌شود و مسابقات را چند روز زودتر آغاز خواهیم کرد. به این ترتیب مسابقات لیگ برتر روز چهارم مرداد آغاز می‌شود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: با تغییراتی که در زمان آغاز لیگ برتر ایجاد کردیم سعی خواهیم کرد که هفته چهارم لیگ برتر را حداکثر تا 22 مردادماه به پایان برسانیم تا بازیکنان پیش از بازی با قطر مدت زمان بیشتری در اختیار سرمربی تیم ملی قرار بگیرند.
بهروان در مورد برگزاری زمان سوپر جام گفت: طبق برنامه قرار بود که سوپر جام اول مرداد ماه برگزار شود اما به دلیل تغییر برنامه لیگ برتر و برنامه تیم ملی زمان سوپرجام تغییر خواهد کرد و سوپر جام در صورت همکاری 2 باشگاه استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان چند روز زودتر برگزار خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها