X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1395, 11:35
کد خبر: 18823
خبرنگار: lark
نظرات: 11

ویسی دو کار خوب را در بدو ورودش به سپاهان انجام داد

چرخابی: سپاهان برای قهرمان شدن نیاز به تغییرات داشت

چرخابی: سپاهان برای قهرمان شدن نیاز به تغییرات داشت چرخابی: سپاهان برای قهرمان شدن نیاز به تغییرات داشت
عضو کمیته فنی سپاهان گفت: میانگین سنی فصل قبل سپاهان بین 30 تا 31 سال بود و از نظر کادر فنی جدید این میانگین سنی برای تیمی که باید مدعی قهرمانی باشد زیاد است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان که بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر در این فصل عبدالله ویسی را روی نیمکت خود می‌بیند، سعی دارد با خانه تکانی اساسی در ترکیب تیمش، نتایج فصل قبل را جبران کند و تبدیل به تیم قدرتمند چند فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر شود.
حسین چرخابی در گفت وگو با آنا، در مورد تغییر و تحولات ایجاد شده در تیم سپاهان و جدایی چند بازیکن باتجربه این تیم گفت: «معمولا تیم‌هایی که در سطح قهرمانی هستند و در یک فصل نتیجه خوبی را کسب نمی‌کنند، نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارند و این خانه تکانی در مرحله اول از کادر فنی و سرمربی تیم شروع می‌شود. زمانی که سرمربی جدید کارش را در تیم شروع کرد قطعا دوست دارد با تفکرات خودش تیمش را بچیند و از بازیکنان مورد علاقه خودش استفاده کند.»
وی ادامه داد: «میانگین سنی فصل قبل سپاهان بین 30 تا 31 سال بود و از نظر کادر فنی جدید این میانگین سنی برای تیمی که باید مدعی قهرمانی باشد زیاد است. به همین دلیل با جذب بازیکنان جوان، حدود 5 سال میانگین سنی این تیم پایین آمد و بازیکنان جذب شده مورد پسند کادر فنی و سرمربی تیم هستند.»
عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان در رابطه با تاثیر حضور عبدالله ویسی در سپاهان بیان کرد: «ویسی دو کار خوب را در بدو ورودش به سپاهان انجام داد. کار اول این بود که هزینه 30 میلیاردی سال گذشته را در این فصل به 15 میلیارد کاهش داد و تقریبا هزینه این تیم در فصل جاری نسبت به فصل قبل نصف شد و از نظر مالی برای باشگاه بسیار خوب بود. نکته مثبت دیگر جوانتر کردن تیم بود که با جذب بازیکنان جوان و باانگیزه شادابی خاصی به تیم بخشید.»
چرخابی در رابطه با وضعیت محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان گفت: «محرم سه راه پیش رو دارد. اگر قصد دارد در فوتبال بماند و توانایی بازی در لیگ برتر را دارد باید در تیم بماند. اگر قصد خداحافظی از فوتبال و حضور در عرصه مربیگری را دارد باید در کلاس‌های پیشرفته مربیگری در اروپا شرکت کند و بعد از آموزش کامل در کادر فنی سپاهان فعالیت کند. راه‌حل سوم برای محرم نویدکیا این است که اگر قصد ندارد نه در فوتبال و نه در مربیگری فعالیت کند، باشگاه موظف است یک بازی خداحافظی باشکوه در ورزشگاه نقش جهان برای او برگزار کند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها