X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 تیر 1395, 13:06
کد خبر: 19486
خبرنگار: HSH
نظرات: 16

دعوت پایگاه خبری طوفان زرد از همه طلایی دلان

سه شنبه شب، اصفهانی ها یکی می شوند

سه شنبه شب، اصفهانی ها یکی می شوند سه شنبه شب، اصفهانی ها یکی می شوند
در میان هیاهوی لیگ شانزدهم که بیشتر تیم ها در پی آنند تا ساختاری قهرمانانه برای فصل جدید بسازند؛ در قسمتی دیگر تیم هایی هم هستند که تنها دغدغه امروزه شان، فتح سوپرجام است. در این اواخر که سرنوشت برای سپاهانی ها حضور در میان مدعیان این سوپر کاپ را ننوشت، اینک تیمی دیگر از نصف جهان به مصاف قهرمان لیگ پانزدهم می رود تا افتخاری دیگر را برای دیار زاینده رود و جامعه فوتبال به ارمغان بیاورد.
ذوبی ها با امید درخشش نگین سبز به این دیدار می روند تا بتوانند در مقابل ضد حمله های استقلال چون مردم غیور خرمشهر برای خواسته هایشان مقاومت کنند و بجنگند؛ در سویی دیگر آزاد سازی خرمشهر برای تیم خوزستانی تجربه ایست تا بتوانند جام را هم از چنگ رقیب خود آزاد کنند.
حال باید دید که شاگردان گل محمدی می توانند با درخشش نگین سبز مانع دید شانس به سود یاران پورموسوی شوند و موجبات ناکامی از دست دادن این جام برای حریف خود را فراهم کنند یا آنکه آبی ها تصمیم برآن دارند که نگین اصفهان را ذوب کرده و جام را به سرزمین اروند رود ببرند تا لب کارون دوباره گلباران شود؟!
اینک ذوب آهنی ها در موقعیتی به دیدار با استقلالی ها می روند که کمبود وجود و شور و انرژی غرش شیرهای زرد را در حفظ آرامش خود احساس می کنند.
پایگاه خبری طوفان زرد، از همه ی هواداران طلایی و اصفهانی دعوت به عمل می آورد؛ وعده ی ما: سه شنبه ساعت 20:45 ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، سوپر جام ایران با لباس هایی سبز و قلبی طلایی، طوفانی به پا می کنیم تا بار دیگر هوای پایتخت فرهنگ و تمدن ایران را مملوء از بوی اتحاد کنیم.
سه شنبه شب، اصفهانی ها یکی می شوند...
سه شنبه شب، اصفهانی ها یکی می شوند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها