X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1395, 19:24
کد خبر: 19515
خبرنگار: lark
نظرات: 11

پرچم دار قطب شکنی فوتبال ایران

آخرین فصل پسرطلایی اصفهان

آخرین فصل پسرطلایی اصفهان آخرین فصل پسرطلایی اصفهان
تمدید قرارداد نویدکیا با سپاهان کابوس جدایی او از سپاهان و پوشیدن پیراهنی جز این تیم را رسماً به پایان رساند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، نابغه فوتبال اصفهان که در فصل گذشته همراه با تیمش غرق در حاشیه بود تا همین دو ماه پیش در آستانه جدایی از سپاهان قرار داشت. جدایی اسطوره‌ای که در ایران پیراهن تیم دیگری جز سپاهان را نپوشیده بود و نماد یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال ایران به شمار می‌رفت نه تنها برای هواداران سپاهان بلکه برای اهالی فوتبال ایران یک شوک به حساب می‌آمد.
شاید از همان زمان که بزرگان اوایل دهه 80 سپاهان یعنی لئون استپانیان، آرمناک پطروسیان و مجید بصیرت بازوبند این تیم را بر بازوی پسر جوان آن روزها بستند می‌شد تولد یک اسطوره دیگر در فوتبال اصفهان را حدس زد. "پسرِ متفاوتی" که بعدها پرچم دار قطب شکنی فوتبال ایران شد و به اسطوره بی چون و چرای یک شهر تبدیل شد.
خالق شعار معروف سپاهانی‌ها یعنی "ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمان" صاحب رکوردی است که حالا حالاها کسی قادر به شکستنش نخواهد بود. او در تمام افتخارات باشگاه قطب شکن اصفهانی کاپیتان تیمش بوده و هر 9 جام سپاهان با دستان او بالا رفته است.
هافبک خوش فکر و محبوب اصفهان از سال 77 که وارد تیم بزرگسالان سپاهان شد، تنها در یک مقطع یک سال و نیمه تیمش را به مقصد بوخوم آلمان ترک کرد و سایر سال‌های فوتبالش را در لباس طلایی سپاهان گذارند. او هرچند فصل پیش با فرکی نساخت و با بی سیاستی‌اش وارد حواشی ناخواسته شد اما همچنان به عنوان نماد تعصب و غیرت نصف جهان مطرح است و اصفهان همچنان به اعتبار و افتخارات او می‌بالد.
شماره 4 اسطوره‌ای سپاهان حالا زیر نظر عبدالله ویسی که خود از جنس سپاهان است احتمالاً آخرین فصل فوتبالش را سپری خواهد کرد. او بعد از مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، علی دایی، جواد نکونام و سایر هم دوره‌ای‌هایش آخرین بازیکن از نسل طلایی دوست داشتنی‌های فوتبال ایران است، حالا کم کم و البته متاسفانه باید منتظر خداحافظی پسر بدشانس اما پرافتخار فوتبال نصف جهان باشیم، خداحافظی که خوشبختانه در پیراهن طلایی سپاهان و در دیار محبوبش خواهد بود.

یادداشت از محمد هاشم میرباقری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها