X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 مرداد 1395, 11:34
کد خبر: 19901
خبرنگار: hamed
نظرات: 6

نفر به نفر بازیکنان زیر ذره بین طوفانی ها

نمرات بازیکنان سپاهان در هفته سوم / فرید همچنان در اوج

نمرات بازیکنان سپاهان در هفته سوم / فرید همچنان در اوج نمرات بازیکنان سپاهان در هفته سوم / فرید همچنان در اوج
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در دیدار حساس هفته سوم موفق به برتری مقابل استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی شد تا با دو برتری از سه بازی به رده دوم جدول صعود کند .پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در دیدار هفته سوم را بررسی و بهترین ها را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که از شب گذشته تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم همگی نشان از بهبود عملکرد تیم ویسی نسبت به هفته قبل دارد. سپاهانی ها که هر هفته هماهنگ تر، با انگیزه تر و زیباتر از هفته گذشته خود بازی می کنند دیشب نیز با نمایشی تحسین برانگیز در تمام خطوط برتری قاطعی مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشتند و البته این نمایش خوب وقتی بیشتر نمو پیدا می کند که در نمرات کیکر این هفته 9 بازیکن از 14 نفر دیدار مقابل استقلال نمره بسیار خوبی دریافت کرده و عملکرد رضایت بخشی را در نظر شما داشته اند.
حضور دروازه بان و مدافعان سپاهان در جمع بهترین ها می تواند خط دفاع طلایی پوشان را به عنوان یکی از مطمئن ترین خطوط این تیم بیان کند که البته تنها یک گل خورده آن هم از روی نقطه پنالتی در دو دیدار حساس و سخت گذشته، مهر تائیدی بر این موضوع می باشد.
نکته ای که شاید بیشتر جلب توجه کند بهترین عملکرد هفته است که برای دومین بار پیاپی به فرید بهزادی کریمی تعلق گرفت. مهاجمی که با دو گل زده در سه دیدار ضمن حضور در جمع برترین های لیگ، عنوان بهترین بازیکن هفته را برای خود حفظ کرد؛ اگرچه مصدومیت دیشب وی باعث نگرانی همه هواداران و کادرفنی شده و باید صبر کرد و امیدوار بود که کریمی جوان بتواند در ادامه نیز برای سپاهان خوش بدرخشد.
در این بین نباید از اولین حضور پدرو هنریکه جنگنده در ترکیب سپاهان چشم پوشی کرد بازیکنی که علی رغم مصدومیت در هفته های گذشته بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت؛ قدرت حمل توپ، تکنیک و البته فیزیک بدنی قوی را می توان از نقاط قوت او بیان کرد که اگر در چارچوب شناسی نیز بتواند خوب عمل کند، خطر بزرگی برای دروازه حریفان سپاهان در دیدار های آینده خواهد بود.
در نهایت به نظر می رسد سپاهان عبدالله ویسی کم کم خود را بعنوان یکی از اصلی ترین مدعیان این دوره لیگ برتر معرفی می کند تیمی که از هفته آینده با همراه داشتن احسان حاج صفی، غیرقابل مهار خواهد شد.
لی الیویرا : 2.07
موسی کولیبالی: 1.60
شجاع خلیل زاده : 2.28
آرمین سهرابیان : 2.66
علی هلیچی: 2.45
میلاد سرلک: 2.52
جلال الدین علی محمدی: 3.00
رسول نویدکیا: 1.65
طالب ریکانی : 2.02
فرید کریمی: 1.53
مهرداد محمدی: 2.72
محرم نویدکیا: 2.97
حسین پاپی: 3.10
پدرو هنریکه: 2.54

نمرات بازیکنان سپاهان در هفته سوم / فرید همچنان در اوج
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها