X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1395, 11:36
کد خبر: 20005
خبرنگار: hamed
نظرات: 2

نتایج نمرات کیکری سپاهانی ها در هفته چهارم

عملکرد طلایی پوشان تحت تاثیر گرمای آبادان!

عملکرد طلایی پوشان تحت تاثیر گرمای آبادان! عملکرد طلایی پوشان تحت تاثیر گرمای آبادان!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در دیدار چهارم مقابل صنعت نفت در آبادان متوقف شد تا دومین شکست طلایی پوشان در گرمای آبادان رقم بخورد.پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در دیدار هفته چهارم را بررسی و بهترین ها را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم می توان وضعیت سپاهان در دیدار مقابل صنعت نفت را اینگونه برشمرد که عملکرد ضعیف و نحوه بازی نه چندان خوب زردپوشان سبب پذیرش شکست در آبادان شد تا به قول ویسی نتیجه این دیدار آن ها را تنبیه کرده باشد.
در این دیدار اگرچه سپاهانی ها تنها روی یک ضربه کرنر دروازه خود را باز شده دیدند اما فرصت های دیگری را هم به مهاجمان صنعت نفت بخصوص نوروزی دادند تا بارها دروازه سپاهان تهدید شود و همین امر دلیلی بود تا این هفته نمرات خوبی را دریافت نکنند. در این میان در چند صحنه کولیبالی موفق به توپ گیری از نفتی ها شد و در این هفته نه چندان پرفروغ سپاهان، بهترین نمره را کسب کرد.
در خط میانی نیز سپاهانی ها نتوانستند خود را به تیم حریف تحمیل کنند و شاید زور گرمای شدید آبادان بیشتر از قدرت خط میانی طلایی پوشان بود، در حالی که احسان حاج صفی را نیز در اختیار داشتند. البته در این بین نبودن فرید کریمی که در دو دیدار اخیر بهترین بازیکن سپاهان بود نیز مزید بر علت شد تا همه چیز دست به دست هم دهند و سپاهانی ها بدون امتیاز آبادان را به سمت اصفهان ترک کنند.
اگرچه این دیدار برای شاگردان ویسی جز شکست چیزی همراه نداشت اما حضور حاج صفی و بازگشت فرید کریمی می تواند سبب شود سپاهانی بسیار آماده تر پس از تعطیلات 20 روزه لیگ مشاهده کنیم. سپاهانی که قرار است این بار در نقش جهان مسیر موفقیت های خود را طی کند.

لی اولیویرا: 4.02
علی هلیچی: 4.32
شجاع خلیل زاده: 3.95
محرم نویدکیا: 3.77
موسی کولیبالی: 2.92
میلاد سرلک: 3.57
رسول نویدکیا: 3.46
ارمین سهرابیان: 3.69
مهرداد محمدی: 4.17
احسان حاج صفی : 3.66
طالب ریکانی: 4.14
علی محمدی: 4.27
پدرو هنریکه: 4.72
رضا میرزایی: 4.28
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها