X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1395, 17:25
کد خبر: 20194
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

دومین اعلام اشتباه آقای رییس

پنجره نقل و انتقالات همچنان باز است...

پنجره نقل و انتقالات همچنان باز است... پنجره نقل و انتقالات همچنان باز است...
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ رسانه‌ها را درباره زمان اتمام مهلت نقل و انتقالات به اشتباه انداخت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، اوایل خردادماه بود که روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران به صورت رسمی اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول برای فصل 96-95 به صورت همزمان از بیست و پنجم خردادماه باز می‌شود و 12 هفته بعد از آن یعنی پانزدهم شهریورماه بسته خواهد شد.
2 هفته بعد از این اعلام رسمی و در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات در یکی از سایت‌های پربازدید نقل قولی از غلامرضا بهروان منتشر شد که بر اساس آن رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرده بود که مهلت نقل و انتقالات یک هفته زودتر از تاریخ اعلام شده اولیه به پایان می‌رسد. به عبارت دیگر، هفتم شهریورماه به عنوان زمان جدید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اعلام شد.
با سپری شدن این موعد اما مشخص شد که تغییر مورد ادعای بهروان در زمان نقل و انتقالات ایجاد نشده بود و تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی کماکان تا یک هفته دیگر برای ثبت قرارداد بازیکنان موردنظر خود فرصت دارند.
15112/118 این دومین باری است که رئیس کمیته مسابقات موضوعی را به اشتباه به رسانه‌ها منتقل می‌کند. بهروان در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ شانزدهم هم مدعی شد که تعداد تیم‌های سقوط و صعودکننده در فصل جاری 2 و نیم خواهد بود اما بعداً کاشف به عمل آمد که طبق مصوبه سازمان لیگ این تعداد از سه به 2 کاهش یافته است و در پایان فصل خبری از بازی پلی‌آف نخواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها