X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اردیبهشت 1392, 18:31
کد خبر: 2022
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

حاشیه های جشن قهرمانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر/فرشید طالبی ترانه قهرمانی سر داد

حاشیه های جشن قهرمانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر/فرشید طالبی ترانه قهرمانی سر داد حاشیه های جشن قهرمانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر/فرشید طالبی ترانه قهرمانی سر داد
جشن قهرمانی و دیدار پایانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ برتر با حاشیه های جالب توجهی همراه بود.
طبق وعده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جشن قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی بار دیگر در 3 آیتم قبل از بازی، بین دو نیمه و در پایان بازی در حضور هواداران این تیم برگزار شد.
* هواداران سپاهان در طول بازی بارها شعار ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم و همینطور شعار ما سپاهانیم و تا ابد قهرمانیم را سر می دادند.
* بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت یکی از مسئولان ارشد نیروی انتظامی مسابقات، آغاز شد.
* تماشاگران مسابقه در این بازی تیم همشهری خود یعنی ذوب آهن را نیز تشویق می کردند.
* قبل از آغاز بازی، در بین دو نیمه و بعد از پایان بازی خواننده های سپاهانی ترانه های خود را برای هواداران اجرا کردند. حمید رشادی، محمد فکار، نوید کدخدایی،احسان شماعی زاده،پیام ادهم و محسن کدخدایی خواننده های سپاهانی حاضر در این برنامه بودند.
* در بین دو نیمه از تیم های فوتبال نوجوانان و نونهالان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که قهرمان و نائب قهرمان ایران شده اند تجلیل شد.

مراسم جشن قهرمانی سپاهان با حضور دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان، مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی معاون امنیتی استانداری اصفهان، محمدرضا محمدجواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، ترابیان رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان، اعضای هیئت مدیره باشگاه، مدیران ارشد کارخانه فولادمبارکه اصفهان، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه و جمعی از پیشکسوتان سپاهان برگزار شد.
قبل از آغاز مراسم با دعوت مجری برنامه فرشید طالبی برای هواداران سپاهان صحبت کرد و ترانه سپاهان قهرمان شده خدا می دونه که حقشه رو همراه با هواداران در ورزشگاه خواند. پس از آن مجری برنامه با خواندن اسم تک تک بازیکنان آن‌ها را برای برگزاری جشن قهرمانی فرا خواند. بازیکنان پس از دریافت شاخه‌های گل از دست مقامات حاضر، آماده بالا بردن جام قهرمانی حذفی در فولادشهر شدند.
مراسم آتش‌بازی و پرتاب کاغذهای رنگی و پخش انواع آهنگ‌های سپاهانی شور و هیجان زیادی به سکوهای فولادشهر آورده بود .

بازیکنان سپاهان بنری با نوشته ۳+۱ که روی آن عبارت "ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم" در دست داشتند که نشان‌دهنده چهارمین قهرمانی این تیم در جام حذفی بود؛ البته ۳+۱ می‌تواند نشانه چهار جام متوالی سپاهان در فوتبال ایران هم باشد.
تماشاگران تیم سپاهان بعد از اینکه خبر پیروزی ذوب‌آهن در بازی همزمان با ملوان در انزلی را شنیدند، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تشویق تیم همشهری خود پرداختند.
*ذوب‌آهن توانست در بازی خارج از خانه در ورزشگاه تختی انزلی ملوان را شکست دهد و از سقوط به لیگ برتر رهایی یابد که این مسئله باعث خوشحالی تماشاگران سپاهان شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها