X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1395, 16:30
کد خبر: 20551
خبرنگار: hamed
نظرات: 8

یادداشتی خطاب به طلایی پوشان

جام حذفی را جــدی بگیرید!

جام حذفی را جــدی بگیرید! به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، پس از قرعه کشی جام حذفی، مسیر میانبر آسیایی شدن همه تیم ها مشخص شده است، مسیری که با برتری در تنها شش دیدار می تواند مقصدی به شیرینی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به ارمغان آورد.جام حذفی را جــدی بگیرید!
این درحالی است که تیم های کوچک با انگیزه فراوان و بسیار بیشتر وارد این رقابت می شوند. سپاهان ویسی که امسال تیمی جوان و با تغییرات بسیار را جمع و جور کرده این پتانسیل را دارد که با کمی برنامه ریزی هوشمندانه و دقت بیشتر کاپ این مسابقات را بدست آورد. سرمربی سپاهان بدون شک تیم آینده داری را تشکیل داده که پس از یک فصل همراهی و هماهنگی می تواند زهر دار تر از همیشه برابر حریفان قرار بگیرد. حال در حد فاصل زمانی تحقق این اتفاق، کسب یک جام و حضور مستقیم در آسیا، می تواند رضایت هرچه بیشتر هواداران را در فصل جاری کسب کند و اینگونه تاکتیک فوق العاده حساب شده ای را در این فصل پیاده کند.
به نظر می رسد با این وضعیت، سپاهان و عبدالله ویسی باید جام حذفی را بیشتر از همیشه جدی بگیرند! جدالی که برای زردپوشان در خانه تیم گمنام "غذای سبز مشهد" استارت می خورد و شاگردان ویسی می توانند با عملکردی مناسب آمادگی خود را نشان دهند.
لازم به ذکر است دیدار تیم های سپاهان و غذای سبز مشهد در تاریخ هشتم مهرماه در ورزشگاه ثامن مشهد به انجام خواهد رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها