X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مهر 1395, 16:29
کد خبر: 20612
خبرنگار: hamed
نظرات: 8

به طور حتم مسابقه سختی برابر ذوب آهن داریم

بحیرایی:در مشهد 10 متری مان را نمی دیدیم

بحیرایی:در مشهد 10 متری مان را نمی دیدیم بحیرایی:در مشهد 10 متری مان را نمی دیدیم
هافبک تیم سپاهان گفت:بازیکنان جوان سپاهان انگیزه بالایی دارند و ویسی این تیم را برای سال 1400 بسته است.
به گزارش پایکاه خبری طوفان زرد، حامد بحیرایی در گفت و گو با کاپ،درباره پیروزی سپاهان در جام حذفی اظهار داشت:تیم هایی که از لیگ پایین تر می آیند مقابل تیم های بزرگ انگیزه دارند و بیشتر تلاش می کنند.قبل از بازی با غذای سبز مشهد، طوفان شدیدی در مشهد رخ داد که 10 متری را نمی توانستیم ببینیم.حتی فکر می کردیم بازی لغو می شود.
وی ادامه داد:بازی خیلی سختی بود و چون تک حذفی بود بچه ها نگران بودند.ویسی گفته بود با گل اول تیم حریف از هم می پاشد.دقیقا همین اتفاق رخ داد و خوشحالم که گام اول را محکم برداشتیم.
بحیرایی درباره بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت:ذوب آهن تیم خوبی است.انگیزه های بالایی دارد و به طور حتم مسابقه سختی با این تیم در پیش داریم.نباید به جایگاه ذوب آهن نگاه کنیم چون واقعا این تیم همیشه خوب است.
وی درباره انتقادات صورت گرفته به تیم سپاهان بیان داشت:به نظر من حملات به تیم سپاهان منصفانه نیست. جوانگرایی زیادی در سپاهان شده است.باید به این تیم فرصت داد تا با شرایط و جو آشنا شود.بازیکنان جوان سپاهان انگیزه بالایی دارند و ویسی این تیم را برای سال 1400 بسته است.
بحیرایی درباره انتقادات صورت گرفته به شجاع خلیل زاده پس از بازی پرسپولیس گفت:شجاع خیلی زحمت کشید.واقعا او تلاش زیادی کرد و انگیزه زیادی داشت.من یادم هست از چند روز قبل از این مسابقه مرتب می گفت که می خواهد همه توانش را بگذارد.هر چه در این بازی رخ داد فوتبالی بود و نباید آن را به اتفاقات بیرون زمین ربط داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها