X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1395, 11:18
کد خبر: 21358
خبرنگار: hamed
نظرات: 1

کریمی و علی‌محمدی در مقابل تیم سابق

خاطرات سپاهانی پا به سن گذاشته‌های صبا

خاطرات سپاهانی پا به سن گذاشته‌های صبا خاطرات سپاهانی پا به سن گذاشته‌های صبا
در عوض 2 بازیکنی که امسال مستقیماً از صبا به سپاهان آمده‌اند، سه بازیکن این فصل صبا هم در گذشته با سپاهان ماجراهایی داشته‌اند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در نقل و انتقالات تابستانی امسال فرید بهزادی کریمی و جلال‌الدین علی‌محمدی از صبای قم به سپاهان اصفهان پیوستند.
در مسیر عکس اما هیچ انتقالی رخ نداد و هیچ‌یک از بازیکنان فصل گذشته سپاهان به صبا نرفتند. با این وجود، 2 بازیکن باتجربه صبا در لیگ شانزدهم سابقه بازی در سپاهان را دارند.
رضا عنایتی 40 ساله در لیگ دهم و هاشم بیک‌زاده 32 ساله در لیگ‌های دهم و یازدهم پیراهن تیم اصفهانی را به تن می‌کردند. عنایتی به دلیل اخراج در دیدار هفته پیش برابر استقلال از بازی با سپاهان محروم است اما بیک‌زاده با وجودی که به خاطر خط خوردن در بازی قبل و ترک اردو اخیراً با صمد مرفاوی به مشکل برخورده است احتمالاً به ترکیب اصلی صبا برمی‌گردد.
به غیر از این 2 نفر تقابل یک بازیکن باتجربه دیگر هم با سپاهان جالب است و او کسی نیست جز قاسم دهنوی 35 ساله که در آستانه شروع لیگ سیزدهم با سپاهان قرارداد بست و حتی با این تیم به اردوی خارجی رفت اما در ادامه سر از پرسپولیس در آورد.
البته از آنجا که از آن اتفاقات سه سال و نیم گذشته مدت هاست که دیگر رویارویی دهنوی و سپاهان اتفاق حساسیت‌برانگیزی به حساب نمی‌آید.
بیک‌زاده و دهنوی سابقه بازی در ذوب‌آهن را هم دارند اما آنها در بازگشت به اصفهان باید در ورزشگاه نقش جهان به میدان بروند و تجدید دیداری با استادیوم فولادشهر نخواهند داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها