X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1395, 11:25
کد خبر: 21368
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

برای گرفتن امتیاز به اصفهان می رویم

کشوری فرد: ویسی تیم خوبی ساخته‌است

کشوری فرد: ویسی تیم خوبی ساخته‌است کشوری فرد: ویسی تیم خوبی ساخته‌است
مدیرعامل باشگاه صبای قم از بازگشت دو بازیکن محروم و مصدوم این تیم به ترکیب صبای قم برای مصاف با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش طوفان زرد، محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به هیچ وجه به جایگاه فعلی صبا در جدول نگاه نکنید چون صبا مصمم به گرفتن امتیاز از حریف است.

وی ادامه داد: بالطبع کادر فنی تیم برای این دیدار حساس مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم است، با توجه به اینکه ما از بازی قبل دو بازیکن خود را به دلیل اخراج از دست داد‌ه‌ایم، کمی شرایط خاص است اما مهره‌های جایگزین خوبی داریم و جای نگرانی نیست.

کشوری‌فرد راجع به تیم سپاهان حریف این هفته صبای قم، تصریح کرد: آنها تیم بسیار خوبی هستند چون مربی کار بلد و با دانشی دارند، عبدالله ویسی را خوب می‌شناسم و با او در صبا بوده‌ایم و تفکرات وی را خوب می‌دانم، ویسی تیم خوبی ساخته و مطمئنا در ادامه لیگ مدعی خواهد بود‏‌، به نتایج اخیر این تیم هم نباید نگاه کرد و نباید سپاهان را تیم کمی دانست.

مدیرعامل باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه صبا قطعا از جایگاه فعلی جدول جدا خواهد شد، ابراز کرد: نتیجه بازی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و اطمینان دارم که در این دیدار تیم از پیش بازنده‌ای نیستیم و برای گرفتن امتیاز به اصفهان می‌رویم.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه این مسابقه مهم، عنوان کرد: بعد از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران، تمرینات صبا بلافاصله پیگیری شد تا تیم با رفع نقاط ضعف خود کاملا برای دیدار هفته سیزدهم در اصفهان برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به آمادگی لازم دست یابد.

کشوری‌فرد افزود: با توجه به موقعیتی که تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد هم اعضای کادر فنی و هم بازیکنان تیم متعهد و همدل شده‌اند که قطعا در سه هفته باقی مانده از نیم‌فصل نخست لیگ برتر نتایج بهتری بگیریم و صبا با جدایی از انتهای جدول رده‌بندی به جایگاه‌های بالاتر لیگ برسد.

وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل تیم ما دست خالی کادر فنی برای استفاده از تمام بازیکنان و ظرفیت تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر بوده است، چنانکه ما در این هفته نیز دو بازیکن خود را به دلیل اخراج در هفته دوازدهم در اختیار نداریم و الا مشکل دیگری وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم یاد آور شد، صبا در این دیدار غلامرضا عنایتی و حمیدرضا دیوسالار را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار ندارد اما خوشبختانه میرهانی هاشمی از بند مصدومیت رها شده و با شرایط خوبی به این دیدار خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در بازی روز جمعه مطمئنا صبا بازی بسیار منطقی و حساب شده‌ای را به نمایش خواهد گذاشت، البته از یاد نبریم که سپاهان اصفهان هم تیم خوبی است و در این دیدار به دنبال استفاده از شرایط میزبانی است اما تیم ما هم تلاش خواهد کرد که پیروز میدان باشد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم عنوان کرد: عبدالکریم اسلامی نیز که در بازی هفته قبل به دلیل محرومیت امکان همراهی صبا را نداشت به ترکیب تیم اضافه شده و کادر فنی در دیدار برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به غیر از عنایتی و دیوسالار از سایر نفرات تیم امکان استفاده دارد.

وی عنوان کرد: تیم ما در سه بازی باقی مانده تا پایان نیم‌فصل بازی‌های لیگ برتر با سپاهان اصفهان و استقلال‌صنعتی خوزستان در خانه حریفان بازی دارد و در هفته چهاردهم میزبان نفت تهران است که امیدوارم از این سه بازی بهترین نتایج را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها