X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1395, 11:30
کد خبر: 21410
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سیر کاپیتانی در سپاهان

از احسان به حسین ( تصاویر)

از احسان به حسین ( تصاویر) از احسان به حسین ( تصاویر)
مسابقه‌ای که با کاپیتانی حاج‌صفی آغاز شد با گلزنی کاپیتان پاپی به پایان رسید.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال، احسان حاج‌صفی کاپیتان اول سپاهان شد و این موضوع مورد تأیید عبدالله ویسی هم قرار گرفت.
در دیدار برابر صبا از هفته سیزدهم لیگ برتر اما اتفاق جالبی افتاد و آن اینکه حاج‌صفی به محض ورود حسین پاپی بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن داد. بازوبند کاپیتانی برای پاپی که از دقیقه پنجاه و ششم و در پی مصدومیت طالب ریکانی به زمین آمد، خوش‌یمن بود و در دقایق پایانی مسابقه گلزنی او را در پی داشت.
از احسان به حسین ( تصاویر)

پاپی 31 ساله که گل چهارم و آخر سپاهان را در واپسین دقایق تلف‌شده این بازی به ثمر رساند و در نقل و انتقالات تابستانی امسال در ابتدا نامش در لیست مازاد قرار گرفته بود سه فصل زودتر از حاج‌صفی 26 ساله به عضویت سپاهان درآمد و سابقه‌ای 12 ساله در این تیم دارد.
پاپی و حاج‌صفی هر 2 مستقیماً از تیم جوانان سپاهان به تیم بزرگسال محلق شدند. پاپی در این فاصله در مقطعی برای سپاهان نوین بازی کرد. حاج صفی هم خدمت سربازی خود را در تراکتورسازی پشت سر گذاشت و مدت کوتاهی هم به بوندسلیگای دوی آلمان رفت.
جالب آنکه این 2 بازیکن همان کسانی بودند که در پایان پنجاه و نهمین شهرآورد اصفهان برای منصرف کردن نویدکیا از خداحافظی تلاش زیادی کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها