X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آذر 1395, 21:38
کد خبر: 21493
خبرنگار: talaei
نظرات: 28

علاقه پابرجای سپاهان به حسن‌زاده

مشتری تابستانی و خواهان زمستانی

مشتری تابستانی و خواهان زمستانی مشتری تابستانی و خواهان زمستانی
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اینطور که به نظر می‌رسد حسین فرکی قصدی برای استفاده از مسعود حسن‌زاده در دیدارهای باقیمانده سایپا در جام حذفی و لیگ برتر تا قبل از آغاز تعطیلات نیم‌فصل ندارد. با این اوصاف، مهاجم پیشین ذوب‌آهن به احتمال قریب به یقین برای دیدار با سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان حاضر نخواهد شد.
اگرچه حسن‌زاده احتمالاً این هفته برای همراهی سایپا به اصفهان نمی‌آید اما ممکن است که او پس از چند ماه دوری از نصف جهان بار دیگر زندگی در جوار زاینده‌رود را تجربه کند زیرا مدیربرنامه‌های‌اش مدعی شده که سپاهان یکی از سه باشگاهی است که برای در اختیار گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کرده است. 2 باشگاه دیگر صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز هستند.
باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات تابستانی نیز نسبت به معاوضه این مهاجم 24 ساله با لوسیانو پریرا از خود تمایل نشان داد اما مدیرعامل ذوب‌آهن با تأکید بر اینکه مهاجم آماده خود را با بازیکن مازاد سپاهان عوض نمی‌کند خیلی زود پرونده آن انتقال را بست.
با وجود نیم‌فصل ناامیدکننده‌ای که مسعود پشت سر گذاشته ظاهراً هنوز از علاقه سپاهانی‌ها به جذب او کم نشده است. باید دید سایپا هم به این انتقال تمایل نشان می‌دهد و رضایتنامه این بازیکن را برای تیم اصفهانی صادر خواهد کرد یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها