X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1395, 16:08
کد خبر: 21664
خبرنگار: khani
نظرات: 5

لیست اصلی شنبه اعلام می‌‌شود

طاهری: لیست ورودی و خروجی سپاهان را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب

طاهری: لیست ورودی و خروجی سپاهان را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب طاهری: لیست ورودی و خروجی سپاهان را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: لیست منتشرشده به عنوان لیست ورودی و خروجی سپاهان را تکذیب و یا تأیید نمی‌کنم و لیست اصلی را از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ساعتی پیش یکی از خبرگزاری‌ها لیستی از بازیکنان ورودی و خروجی تیم فوتبال سپاهان در نیم‌فصل نخست لیگ برتر را اعلام کرد. برای پیگیری صحت این خبر با مدیرعامل باشگاه سپاهان گفتگو کردیم.
محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد لیست ورودی و خروجی سپاهان اظهار داشت: ما تاکنون به هیچ کس لیست نداده‌ایم و ممکن است آن خبرگزاری بر اساس تفکرات خودش این لیست را منتشر کرده باشد.
وی ادامه داد: شاید در این لیست نام بازیکنانی که باید از سپاهان جدا شوند و یا قرار است به تیم ما بپیوندند وجود داشته باشد، ولی ما هیچ‌گونه لیست خروجی و ورودی اعلام نکرده‌ایم و این لیست را فقط از طریق سایت رسمی باشگاه سپاهان اعلام خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: من این لیست را تکذیب و یا تأیید نمی‌کنم و ان‌شاالله تا پنج‌شنبه و یا نهایتاً شنبه لیست اصلی را اعلام خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها