X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1395, 12:34
کد خبر: 21671
خبرنگار: talaei
نظرات: 9

چالش سرمربی نفت برای بازی با سپاهان

چرا دایی می‌خواهد خودش بازی کند؟!

چرا دایی می‌خواهد خودش بازی کند؟! چرا دایی می‌خواهد خودش بازی کند؟!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سه بازیکن به دلیل محرومیت حق همراهی تیم خود در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را ندارند. هر سه بازیکن هم از تیم نفت تهران هستند و هیچ‌یک از بازیکنان سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی محروم نیستند.
محمد دانشگر، میلاد فخرالدینی و اکبر صادقی سه بازیکنی هستند که اجازه همراهی نفت برابر سپاهان را ندارند.
نفت به غیر از محمد دانشگرِ محروم و احمد آل‌نعمه که به احتمال زیاد در بازی روز جمعه در ترکیب این تیم قرار می‌گیرد و برابر تیم سابقش به میدان می‌رود در پُست دفاع میانی ایگور پراهیچ را هم در اختیار دارد اما این مدافع کروات مصدوم است و این روزها در کرواسی در حال انجام فیزیوتراپی است. با این اوصاف، علی دایی برای پُر کردن جای خالی مدافع محروم خود یا باید از بازیکنان دیگر در پُست غیرتخصصی استفاده نماید یا یکی از بازیکنان جوان را به کار بگمارد.
یکی دیگر از چالش‌های پیش روی دایی جایگزین کردن بازیکنی به جای میلاد فخرالدینی است زیرا تیم تهرانی به غیر از او بازیکن دیگری با پُست تخصصی دفاع راست ندارد.
سرمربی نفت برای پُر کردن جای خالی اکبر صادقی اما دغدغه کمتری دارد زیرا او می‌تواند عباس بوعذار را جانشین هافبک میانی پیشین ذوب‌آهن کند.
به خاطر همین مضیقه بود که دایی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با گلایه از داور مسابقه با عصبانیت گفت که برابر سپاهان باید خودش بازی کند!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها