X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 08:53
کد خبر: 21717
خبرنگار: khani
نظرات: 5

رفتارهای دایی حرفه ای نبود

چرخابی: بازی در نقش جهان فشار سنگینی به بازیکنان وارد کرد

چرخابی: بازی در نقش جهان فشار سنگینی به بازیکنان وارد کرد چرخابی: بازی در نقش جهان فشار سنگینی به بازیکنان وارد کرد
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور پر تعداد هواداران در نقش جهان به بازیکنان سپاهان استرس و فشار زیادی وارد کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، حسین چرخابی درباره شکست سپاهان مقابل نفت تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازیکنان سپاهان تحت تاثیر هواداران پرشمار در ورزشگاه نقش جهان قرار گرفتند و حضور پر تعداد تماشاگران از لحاظ روحی و روانی تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به نبود سه بازیکن اصلی نفت در این بازی، اکثر اهالی فوتبال برنده این بازی را سپاهان می دانستند، که متاسفانه بازی برابر تماشاگران اصفهانی فشار زیادی روی بازیکنان سپاهان وارد کرد و آنها نتوانستند بازی خوبی ارائه بدهند و از جام حذفی کنار رفتند.

چرخابی درباره پنالتی از دست رفته سپاهان از سوی حاج صفی گفت: حاج صفی بهترین پنالتی زن ایران است اما به دلیل استرس زیاد و جو متشنج بازی پایش لیز خورد و در نهایت ضربه مناسبی به توپ نزد و پنالتی را گل نکرد.

* رفتارهای دایی حرفه ای نبود
پیشکسوت تیم سپاهان درباره اعتراض مداوم دایی به نحوه قضاوت داور بازی تصریح کرد: به هر حال موضوع سئوال برانگیز این است که اگر رفتار و حرکات دایی در این بازی را یک مربی دیگر می کرد در آن صورت واکنش داور بازی چطور بود؟ رفتارهای دایی دیگر در فوتبال حرفه ای جایگاهی ندارد. این نحوه برخورد دایی با داور جالب نبود و از آقای گل جهان سر زدن چنین رفتارهایی بعید است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر در زمان پنالتی زدن وقفه طولانی رخ بدهد در آن صورت این موضوع به نفع دروازه بان و به ضرر پنالتی زننده است. در این بازی هم شاهد بودیم که حاج صفی به علت تاخیر در زمان ضربه پنالتی پایش لیز خورد و نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند.

پیشکسوت سپاهان بیان کرد: هر دو تیم بازی پابه پایی ارائه کردند و بازیکنان هر دو تیم با تمام توان خود بازی کردند و کم کاری نداشتند اما در نهایت نفت تهران با بازی هوشمندانه توانست سپاهان را شکست دهد و به فینال جام حذفی راه یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسب سهمیه آسیا جزو اهداف سپاهان است، این تیم باید چهار بازیکن شاخص در نقل و انتقالات زمستانی بگیرد تا سطح فنی نیمکت نشینان با اصلی ها یکسان باشد.




نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها