X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 12:40
کد خبر: 21737
خبرنگار: khani
نظرات: 10

اینطور باشد، همه مربیان باید اخراج شوند

حمدی‌نژاد زمین فوتبال حرمت دارد

حمدی‌نژاد زمین فوتبال حرمت دارد حمدی‌نژاد زمین فوتبال حرمت دارد
مدافع تیم نفت تهران معتقد است عامل تنش های ایجاد شده دربازی نفت و سپاهان داور مسابقه بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، وحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حاشیه های دیدار دیروز نفت تهران و سپاهان عنوان کرد: «تمام جنجال هایی که در بازی دیروز پیش آمد، به خاطر این بود که داور نتوانست بازی را مدیریت کند. متاسفانه با توجه به اینکه سپاهان میزبان بود و نتوانست به گل برسد، داور تحت تاثیر جو قرار گرفت و سوت هایی می زد که تیم ما را عصبانی و سپاهان را سوار بر بازی می کرد. اخراج توحید غلامی نیز باعث شد شرایط برایمان دشوار تر شود و بعد از آن اعلام پنالتی تشنج و درگیری را بالا برد.»

وی درباره رفتارهای علی دایی در کنار زمین بیان کرد: «دایی در آن لحظات عصبانی بود اما اینکه می گویند می خواسته تیم را بیرون بکشد، صحت ندارد. او می خواست در کنار زمین با بازیکنان صحبت کند و از نظر روحی و روانی تیم را بالا بیاورد تا در آن جو به خودمان مسلط شویم.»

مدافع نفت همچنین گفت: «من واقعا از اخراج علی دایی تعجب کردم. از داور پرسیدم چرا این تصمیم را گرفته که او گفت چون داخل زمین آمده است؛ گفتم اگر اینطور باشد که همه مربیان باید اخراج شوند.»

حمدی نژاد درباره درگیری اش با جلال علی محمدی و اظهاراتی که او علیه خودش انجام داده، افزود: «من در آن صحنه به داور گفتم چرا پنالتی گرفتی؟ علی محمدی وسط آمد و گفت مگر لیگ محلات است که اینطور حرف می زنی؟ من هم به او گفتم محلات است که اینطور برای تان پنالتی می گیرند. متاسفانه او فحاشی کرد و حرف رکیکی بر زبان آورد. او درست گفته؛ همه او را می شناسند. این آقا کاری کرد که بازیکنان سپاهان از من عذرخواهی کردند. من هم اگر عصبانی شدم می خواستم به او ثابت کنم که ادبیاتش برای زمین فوتبال نیست و به همان جایی مربوط می شود که ادب در آنجا یاد گرفته است. زمین فوتبال حرمت دارد و نباید بی احترامی صورت نمی گیرد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها