X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 15:10
کد خبر: 21740
خبرنگار: khani
نظرات: 21

نقش جهان با هواداران زرد زیبا می شود؛

دومین روز تاریخی برای نقش جهان

دومین روز تاریخی برای نقش جهان دومین روز تاریخی برای نقش جهان
روز گذشته تیم سپاهان برای دومین بار در طول یک هفته شاهد حضور پرتعداد هواداران زردپوش شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برابر نفت تهران قرار گرفت و با یک گل نتیجه بازی را واگذار کرد. آن ها روز یکشنبه نیز برابر استقلال تهران قرار گرفته بودند تا این ورزشگاه بازسازی شده اولین دیدار مهم خود پس از تاسیس را در حالی پشت سر بگذارد که استقبال هواداران از تیم محبوب خود ستودنی بود.

اما وجه تشابه این دو دیدار را می توان به حضور هواداران پرتعداد زردپوش نسبت داد. سپاهانی ها که سال ها با سفر به ورزشگاه فولادشهر مصیبت های زیادی را تحمل کرده بودند و دوری این ورزشگاه را دلیل اصلی استقبال کم از بازی های تیم محبوب خود عنوان کرده بودند، در دو دیدار مهم هفته ای که سپری شد، استقبالی چهل هزار نفری از بازی های تیم محبوب خود به عمل آوردند.

تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به طور میانگین سه الی چهار هزار هوادار را در کنار خود می دید و این امید وجود داشت که با بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان استقبال هواداران اصفهانی به دلیل سهولت دسترسی افزایش یابد. حالا هواداران سپاهانی نشان داده اند که با استقبال حداکثری حامی تیم خود خواهند بود و در صورت ادامه این روند می توانیم شاهد قطب چهارمی در کنار پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی باشیم که بر میانگین تعداد تماشاگران فوتبالی خواهند افزود. ضمن اینکه دیگر شاهد مشکلات کلیشه ای هواداران تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان نخواهیم بود.

هنوز تیم سپاهان نتوانسته نمایش های خوب گذشته خود در این ورزشگاه را پس از بازسازی تکرار کند، اما حضور پرتعداد هواداران اصفهانی زردپوش اتمسفر ویژه ای به دیدارهای سپاهان برابر حریفان خود در این ورزشگاه زیبا بخشیده است. در ادامه تکمیل شدن این ورزشگاه و رفع سایر نقایص مانند صندلی گذاری طبقه دوم می تواند بیش از پیش نقش جهان را به یک ورزشگاه دلنشین و البته مملو از هوادار بدل کند.
دومین روز تاریخی برای نقش جهان

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها