X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 16:06
کد خبر: 21741
خبرنگار: khani
نظرات: 23

با لمپن بازی برنده شدند اما به چه قیمت

انتقاد مربی سپاهان به دایی

انتقاد  مربی سپاهان به دایی انتقاد  مربی سپاهان به دایی
مربی تیم سپاهان گفت: علی دایی به منصوریان گفت دوره لمپن بازی تمام شده اما خودش در بازی با ما این کار را کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، حسام فتاحی در گفت وگو با کاپ، درباره شکست سپاهان مقابل نفت اظهار داشت: بازی دیروز در جوی بسیار خوبی برگزار شد که حدود 40 هزار نفر به ورزشگاه نقش جهان آمده بودند از بین ما و نفت، یکی باید به فینال می رفت و دیگری از گردونه رقابت ها حذف می شد. از دیشب تاکنون دو، سه بار فیلم بازی را دیده ام. تیم ما از لحاظ ترکیبی و ایجاد موفقیت گل و ارسال از جناحین بسیار خوب کار کرد و می توانست در این بازی به برتری برسد اما قسمت نبود و شکست خورد. درحالی که اصلا حق ما باخت نبود.
وی درباره پستی که در اینستاگرام علیه علی دایی انتشار داده بود خاطرنشان کرد: اگر فیلم بازی را بببنید متوجه می شوید که از 90 دقیقه فقط50 دقیقه بازی انجام شد و بقیه اش به خاطر اعتراض کادر فنی تیم نفت و شخص علی دایی و بازیکنان این تیم انجام نشد. ببینید چقدر بازیکنان تیم نفت خودشان را روی زمین انداختند. هفته گذشته علی دایی به علیرضا منصوریان گفت دوره لمپن بازی ها به سر آمده است اما خودش در این هفته این کارها را انجام داد.
مربی تیم سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: رفتار علی در هنگام ضربه پنالتی بسیار غیرحرفه ای بود. علی دایی 4، 5 متر داخل زمین آمد و بازیکنانش را می خواست از زمین بیرون بکشد. داور می توانست در همان لحظه کمک هایش را جمع کند و بازی را متوقف کند اما به خاطر جهانی و تحت تاثیر قرار گرفتن نام علی دایی این کار را نکرد و باعث شدند تمرکز احسان حاج صفی برای زدن ضربه پنالتی برهم بخورد. به هر قیمتی بردن ارزش ندارد ولی به تیم نفت تبریک می گویم.
وی اذعان داشت: دایی شخصیت بزرگی در فوتبال ما به حساب می آید. هیچوقت گل او به کویت و پاس گلش مقابل استرالیا را فراموش نمی کنیم او برای فوتبال ایران زحمات بسیاری کشیده است اما حرکات او اصلا جالب نبود. دیدید که پنالتی که برای تیم ما گرفته شد کاملا درست بود. چکار باید می کردند که داور پنالتی بگیرد. در ضمن باید چند دقیقه در وقت های اضافی زمان بیشتر اعلام می شد اما این کار را انجام ندادند.
فتاحی در پایان گفت: شرمنده مردم شدیم که به ورزشگاه نقش جهان آمدند می خواهم از دکتر سلطانی تشکر کنم که ورزشگاه نقش جهان را افتتاح کرد. ما در فولادشهر غریبه بودیم ولی حالا در خانه خودمان و در ورزشگاهی که کیفیت بالایی دارد بازی خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها