X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 دی 1395, 09:13
کد خبر: 21748
خبرنگار: khani
نظرات: 26

هواداران سپاهان نشان دادند

فقط به خاطر استقلال نیامده بودند ( عکس)

فقط به خاطر استقلال نیامده بودند ( عکس) فقط به خاطر استقلال نیامده بودند ( عکس)
استقبال نزدیک به 40 هزار نفری از دیدار حساس سپاهان برابر یک حریف کم‌طرفدار نشان داد که درجه حساسیت بازی (و نه لزوماً نام حریف) عامل اصلی کشاندن هواداران اصفهانی به ورزشگاه نقش جهان است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در چهار میزبانی ابتدایی نقش جهان پس از بازگشایی مجدد این ورزشگاه از دیدارهای سپاهان آنطور که باید و شاید استقبال به عمل نیامد.
با حضور پُرشور هواداران در دیدار برابر استقلال اما مشخص شد که نقش جهان برخلاف برخی از ادعاها ورزشگاه بیش از حد بزرگی برای سپاهان نیست. با این وجود، احتمالاً برخی از منتقدان همچنان مدعی بودند که فقط برای آن دسته از بازی‌های سپاهان این تعداد تماشاگر در نقش جهان حضور می‌یابد که یک طرف آن تیم‌های سرخابی پایتخت باشند.
البته که حریف هم در تعداد تماشاگران تعیین‌کننده است، همانطور که دیدارهای سپاهان برابر سرخابی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی بعضاً پُرتماشاگرتر از بسیاری دیگر از بازی‌های این 2 تیم از آب در می‌آید اما برای فوتبال اصفهان اهمیت داشت تا نشان دهد که پُر شدن نقش جهان لزوماً نسبت مستقیمی با رویارویی با سرخابی‌ها ندارد.
دیدار برابر نفت در نیمه‌نهایی جام حذفی بهترین فرصت بود تا درستی این فرضیه به بوته آزمایش گذاشته شود که در وهله اول این خود سپاهان (و نه حریفانش) است که هواداران را به ورزشگاه می‌کشاند. هواداران سپاهان با حضور پُرشور نزدیک به 40 هزار نفری خود در دیدار حساس مقابل یک تیم کم‌طرفدار نشان دادند که صرفنظر از نام حریف آمادگی حمایت از تیم محبوبشان را در همه دیدارهای مهم دارند.

فقط به خاطر استقلال نیامده بودند ( عکس)
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها