X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1395, 08:57
کد خبر: 21855
خبرنگار: khani
نظرات: 12

سپاهان - نفت، چهارشنبه، ساعت 14 و 30 دقیقه

در تدارک انتقام زودهنگام

در تدارک انتقام زودهنگام در تدارک انتقام زودهنگام
نزدیک به 20 روز پس از جدال جنجالی با نفت در جام حذفی، طلایی‌پوشان اصفهانی تلاش می‌کنند تا انتقام حذف تلخ‌شان از آن مسابقات را در لیگ برتر از این حریف بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، 19 روز پس از بازی پُرحرف و حدیث سپاهان و نفت در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، این 2 تیم اصفهانی و تهرانی در هفدهمین هفته از لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان با یکدیگر تجدید دیدار خواهند کرد.
آن مسابقه به قدری جنجالی از آب در آمد که تبعات ناشی از آن تا به امروز هم ادامه دارد و اثراتش در این مسابقه نیز قابل مشاهده است. علی دایی و شجاع خلیل‌زاده که در آن دیدار توسط داور بازی اخراج شدند هنوز در حال سپری کردن دوران محرومیت خود هستند. برخلاف سرمربی نفت که آخرین جلسه محرومیت خود را در دیدار برابر سپاهان پشت سر خواهد گذاشت، مدافع سپاهان تا 2 مسابقه بعد از این دیدار نیز حق بازی برای تیم اصفهانی را ندارد.
اما آنچه این مسابقه را به یک بازی فراموش‌نشدنی بدل کرد در وهله اول تعداد اخراجی‌های پُرشمار آن نبود بلکه نقطه عطف مسابقه زمانی رقم خورد که احسان حاج‌صفی با هدر دادن یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی فرصت طلایی به تساوی کشاندن بازی و بردن آن به وقت‌های اضافه را از دست داد.
این تنها پنالتی هدر رفته کاپیتان سپاهان نبود که دقایق پایانی بازی را ویژه کرد بلکه اتفاق مهم دیگری که به چشم آمد بلوایی بود که سرمربی حریف در اعتراض به اعلام پنالتی در کنار زمین به راه انداخت تا احتمالاً از این طریق تا حد امکان فشار روانی را بر پنالتی‌زن سپاهان افزایش دهد. بعد از مسابقه این فقط اصفهانی‌ها نبودند که از رفتار دایی گلایه داشتند بلکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم این مربی را برای 2 جلسه محروم کرد.
اگرچه در نگاه اول موقعیت این 2 همسایه هم‌امتیاز میانه‌جدولی در لیگ برتر بسیار شبیه به نظر می‌رسد اما در اصل چشم‌انداز آنها برای گرفتن مجوز حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان کاملاً متفاوت است به این دلیل مشخص که نفت با راهیابی به فینال جام حذفی تنها یک گام تا کسب سهمیه آسیایی فاصله دارد اما سپاهان باید این رؤیا را تنها از طریق مسابقات لیگ برتر دنبال کند. دیدار خانگی برابر میهمان تهرانی بهترین فرصت برای شاگردان عبدالله ویسی است تا گام مهمی در جهت تحقق این هدف بردارند و با کسب حداکثر امتیازات مسابقه حتی‌الامکان فاصله خود را با بالانشینان کمتر کنند.
می‌توان گفت که با پیروزی احتمالی برابر نفت، طلایی‌پوشان اصفهانی با یک تیر 2 نشان می‌زنند: هم انتقام باخت تلخ‌شان در جام حذفی را از این حریف می‌گیرند و هم احتمالاً به رده‌های بالاتر جدول نزدیک‌تر خواهند شد.
ترکیب احتمالی 2 تیم:

سپاهان: لی اولیویرا، سیدجلال عبدی، عارف غلامی، موسی کولیبالی، آرمین سهرابیان، طالب ریکانی، میلاد سرلک، احسان حاج‌صفی، فرید بهزادی کریمی، مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی
نفت: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، وحید حمدی‌نژاد، آرش رضاوند، ایمان مبعلی، عیسی آل کثیر، رضا اسدی، رضا علیاری، احمد آل نعمه، اکبر صادقی و امیرارسلان مطهری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها