X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 بهمن 1395, 08:58
کد خبر: 21910
خبرنگار: khani
نظرات: 11

انتظار هواداران از نویدکیای کوچک

کمی صبورتر، رسول!

کمی صبورتر، رسول! کمی صبورتر، رسول!
هواداران سپاهان انتظار دارند تا رسول نویدکیا همانگونه که از نظر فنی به سپاهان کمک می‌کند نسبت به مسائل مالی نیز اندکی صبورتر باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در دیدار سپاهان برابر پدیده در هفته شانزدهم لیگ برتر رسول نویدکیا نه تنها برای تیم اصفهانی بازی نکرد که در لیست 18 نفره هم حضور نداشت و اصلاً کاروان طلایی‌پوشان را در سفر به مشهد همراهی نکرده بود.
پس از این غیبت مشکوک خیلی زود شایعه شد که نویدکیا به خاطر عدم دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش قهر کرده است. موضوعی که البته از طرف سپاهانی‌ها تکذیب نشد. این ماجرا موجبات دلخوری هواداران سپاهان را فراهم کرد به خصوص که آنها به درست یا غلط از برادر کوچکتر کاپیتان اسطوره‌ای تیم‌شان انتظار نداشتند تا به خاطر مسائل مالی اینگونه رفتار کند.
هرچه که بود رسول در اولین تمرین سپاهان در بازگشت از مشهد شرکت کرد تا شایعه قهر بر سر مسائل مالی که همه شواهد و قرائن نشان می‌داد واقعیت هم دارد دیگر بسط پیدا نکند و این ماجرا بیش از پیش سپاهان را به حاشیه نبرد.
نویدکیای کوچک که پس از غیبت در دیدار برابر پدیده بازی با نفت را هم از روی نیمکت آغاز کرده بود در نیمه دوم به جای محمود قائد رحمتی به زمین آمد. با اضافه شدن او و در ادامه حسین پاپی، سپاهان ریتم هجومی‌تری پیدا کرد و در نهایت هم به گل رسید تا معلوم شود که رسول همچنان می‌تواند نقش مهی در موفقیت تیم اصفهانی ایفا کند.
هواداران سپاهان از نویدکیا انتظار دارند تا همانطور که بیشتر اوقات از حیث فنی کمک حال تیم محبوب آنهاست درباره مسائل مالی نیز صبر بیشتری داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها