X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 بهمن 1395, 11:42
کد خبر: 21954
خبرنگار: khani
نظرات: 12

دومین گل در دومین مسابقه

پنالتی‌زن سپاهان پیدا شد؟

پنالتی‌زن سپاهان پیدا شد؟ پنالتی‌زن سپاهان پیدا شد؟
خرید زمستانی سپاهان در دومین مسابقه خود برای این تیم دومین گلش را به ثمر رساند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مسعود حسن‌زاده در دومین مسابقه خود با پیراهن سپاهان موفق شد دومین گلش را برای این تیم به ثمر برساند تا بر درستی خریدش در نقل و انتقالات نیم‌فصل صحه گذاشته باشد. البته برخلاف دیدار هفته قبل برابر نفت تهران، حسن‌زاده در جریان مسابقه موفق به گشودن دروازه استقلال خوزستان نشد بلکه از روی نقطه پنالتی دروازه میزبان اهوازی را باز کرد.
با این وجود، گلزنی حسن‌زاده از روی نقطه پنالتی را هم باید به فال نیک گرفت به خصوص که سپاهان در فصل جاری پنالتی‌های زیادی را هدر داده بود. مهرداد محمدی، احسان حاج‌صفی و پدرو هنریکه بازیکنانی هستند که به ترتیب در دیدار برابر تیم‌های پدیده مشهد، ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته‌های اول، ششم و یازدهم لیگ برتر موفق نشدند تا دروازه حریف را از روی نقطه پنالتی باز کنند. حاج‌صفی یک پنالتی حساس را هم در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر نفت تهران از دست داد.
البته فرید بهزادی کریمی هم پیشتر در دیدار برابر نفت تهران از هفته دوم لیگ برتر در گلزنی از روی نقطه پنالتی موفق عمل کرده بود. حاج‌صفی نیز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دروازه سایپا را از روی نقطه پنالتی باز کرد.
با این اوصاف، باید منتظر ماند و دید که آیا مهاجم جدید سپاهان در دیدارهای آینده نیز مأمور زدن پنالتی‌های احتمالی این تیم خواهد شد و در ادامه هم موفق به گل کردن آنها می‌شود یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها