X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 بهمن 1395, 17:47
کد خبر: 21974
خبرنگار: talaei
نظرات: 2

ویسی یکی از مربیان فهیم لیگ است

خادمی:برای ارائه بازی بسیار خوب به اصفهان آمده‌ایم

خادمی:برای ارائه بازی بسیار خوب به اصفهان آمده‌ایم خادمی:برای ارائه بازی بسیار خوب به اصفهان آمده‌ایم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، مهرداد خادمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: پس از تغییرات صورت گرفته و آمدن دست‌نشان تفکرات جدیدی به تیم آمد به همین دلیل تیم ما نیازمند زمان است همچون تیم سپاهان که ویسی تیم جدیدی را شکل داده است.

وی افزود: در ابتدای نیم فصل دوم 4 امتیاز خوب را کسب کردیم اما مقابل استقلال جو خوبی در بازی وجود نداشت و آن بازی مدنظر کادر فنی صورت نگرفت، در هفته اخیر تمرینات خوبی را داشته‌ایم و برای ارائه بازی بسیار خوب به اصفهان آمده‌ایم، هر دو تیم تهاجمی هستند که امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره فحاشی برخی به حسن هوری دروازه‌بان این تیم در دیدارهای گذشته خاطرنشان کرد: حسن هوری برای ما ضعیف کار نکرده و به شهادت کارشناسان فوتبال تا هفته 12 از بهترین‌های لیگ بوده، جوی در آبادان ایجاد شده تا فوتبال صنعت نفت را زمین بزنند و قصد آن‌ها حسن هوری نیست، البته در بازی فردا کریمی تشخیص می‌دهد چه کسی درون دروازه قرار گیرد.

خادمی درباره نوسان نتیجه‌گیری در تیم نفت آبادان تصریح کرد: جز تیم‌هایی بودیم که از لیگ یک به لیگ برتر آمد و عملکرد خوبی را در ابتدا داشتیم که پس از چندین مصدومیت در بازیکنان ما تیم ضربه خورد، نبود بازیکن خوب بزرگترین مشکل تیم ماست.

وی درباره تیم سپاهان بیان کرد: سپاهان در چند سال اخیر از تیم‌های خوب بوده که بازی خوبی را به نمایش گذاشته، روح جدیدی در این تیم دمیده شده و ویسی یکی از مربیان فهیم لیگ است که هواداران اصفهان باید از آن حمایت کنند، خوب بودن تیم‌های بزرگ سبب بالارفتن فوتبال ایران می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها