X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 بهمن 1395, 08:45
کد خبر: 22012
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

هدیه دو امتیازی بارسلونا به رئال مادرید

هدیه دو امتیازی بارسلونا به رئال مادرید هدیه دو امتیازی بارسلونا به رئال مادرید
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
هدیه دو امتیازی بارسلونا به رئال مادرید

دیدار آرسنال و واتفورد از سری رقابتهای بیست و سومین هفته لیگ برتر انگلیس با شکست غیر منتظره توپچی ها همراه بود.تیم لندنی در همان دقایق ابتدایی بازی با دریافت دو گل از حریف عقب افتاد و در ادامه هم تک گل آیوبی برای جبران نتیجه کافی نبود و در نهایت این دیدار دو بر یک به سود تیم میهمان پایان یافت.

در نقطه ای دیگر از انگلیس ، ورزشگاه آنفیلد شاهد برگزاری حساس ترین دیدار هفته میان تیم های لیورپول و چلسی بود.لیورپول که در وضعیت مناسبی نسبت به اوایل لیگ جزیره قرار نداشت برای کم کردن فاصله اش با چلسی صدر نشین پا به میدان گذاشته بود و چلسی برای مستحکم تر کردن جایگاه خود در صدر.تیم میهمان در اواسط نیمه اول به گل اول مسابقه دست یافت اما هنوز ده دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که قرمز ها توسط جورجینیو وینالدام به گل تساوی بخش رسیدند.آبی های لندنی در ادامه با بدست آوردن یک پنالتی در دقیقه 76 فرصت کسب سه امتیاز را بدست آوردند اما مینیوله با یک واکنش خوب مانع از گل شدن پنالتی کاستا شد تا یک امتیاز بدست آمده برای قرمز ها در این دیدار دست نخورده باقی بماند.
در دیگر دیدار این هفته منچستر سیتی به مصاف وستهام رفته بود و در حالی که کاملا از حریف سر تر بود، این دیدار خارج از خانه را با پیروزی قاطع چهار بر صفر پشت سر گذاشت و به یک امتیازی تیم دوم جدول،تاتنهام، رسید.در دیدار منچستر یونایتد و هال سیتی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی سهم شیاطین سرخ شد و این تیم، فرصت نزدیک شدن به سایر مدعیان را از دست داد.
در پایان هفته بیست و سوم لیگ جزیره چلسی همچنان صدرنشین است.تاتنهام و آرسنال با هشت امتیاز اختلاف نسبت به صدر در رده های دوم و سوم قرار دارند. لیورپول،منچستر سیتی و منچستر یونایتد نیز رتبه های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.


از سری رقابتهای هفته بیستم لالیگا اسپانیا در جدال آلاوز و اتلتیکو مادرید توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا پانصدمین بازی فرناندو تورس در لیگ های اروپایی با کسب یک امتیاز برای این بازیکن و تیمش همراه باشد.بارسلونا در حالی به مهمانی بتیس رفت که پس از پنج بردی متوالی در لالیگا و کوپا دل ری قصد داشت برای نزدیک شدن به رئال مادرید در صدر جدول هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند اما در نهایت تنها یک امتیاز عاید این تیم شد.این دیدار که با نمایش نه چندان خوب آبی اناری ها همراه بود، در نهایت با چاشنی اشتباهات داوری یک بر یک به پایان رسید تا بنظر برسد در غیاب اینیستا و بوسکتس نبض آبی اناری ها ضعیف می زند.تک گل نجات بخش بندر نشینان در این دیدار توسط سوارز به ثمر رسید و وی خود را در 28 بازی برای بارسلونا در این فصل در تمامی رقابتها 21 گله کرد. رئال مادرید هم پس از تساوی بارسلونا از فرصت بدست آمده نهایت استفاده رابرای بیشتر کردن اختلاف امتیاز با بارسلونا برد و میهمان خود، رئال سوسیداد، را با سه گل بدرقه کرد.

در پایان این هفته، رئال مادرید همچنان با یک بازی کمتر و با حاشیه امنیتی مناسب به صدر جدول تکیه زده است.بارسلونا و سویا نیز هر دو با 42 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

هفته هجدهم رقابتهای فوتبال باشگاهی در آلمان با پیروزی خارج از خانه بایرن مونیخ همراه بود.باواریایی ها ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند و در ادامه نیز تک گل تیم میزبان برای جبران کافی نبود و سه امتیاز این دیدا رخارج از خانه به طور کامل از آن شاگردان آنچلوتی شد.در سوی دیگر دورتموندکه مقابل ماینتس صف آرایی کرده بود،با وجود به ثمر رساندن گل در دقایق اولیه، موفق به حفظ نتیجه نشد و گل تساوی بخش ماینتس که در ده دقیقه پایانی به ثمر رسید، زنبورها را با تنها یک امتیاز به خانه فرستاد.با اتمام این بازی ها در این هفته، صدرنشینی بایرن مونیخ بااختلاف سه امتیازی نسبت به لایپزیگ همچنان ادامه دارد، دورتموند نیز رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

پیروزی قاطع اینتر بر پسکارا از اتفاقات مهم هفته بیست و دوم رقابتهای سری آ ایتالیا بود.شاگردان پیولی در ادامه نتایج خوب خود اینبار در خانه پسکارا را با سه گل شکست دادند.دو گل از پنج گلی که در جدال سامپدوریا و رم از خط دروازه ها عبور کرد، سهم شاگردان اسپالتی شد و زرد و قرمز ها پس از چهار پیروزی متوالی،مقابل پسکارا متحمل شکستی خارج از خانه شدند. لازم به ذکر است که ادین ژکو ، زننده دومین گل رم در این دیدار، خود را در پیراهن رم در این فصل بیست گله کرد. در دیگر دیدار از این رقابتها میلان در خانه اودینزه به مصاف این تیم رفته بود.قرمز و مشکی ها با وجود زدن گل اول بازی، موفق به دفاع از تک گل خود نشدند و در ادامه با دریافت دو گل، سه امتیاز این دیدار را از دست دادند. یونتوس نیز در دیدار خود برابر ساسولو به خوبی از فرصت بدست آمده ناشی از شکست رم استفاده کرد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد.بانوی پیر با وجود اینکه میهمان ساسولو بود، اما این تیم را با درخشش ایگوآین و خدیرا به راحتی و با دو گل شکست داد.

خدیرا با گلزنی برا یتیمش در مجموع با 4 گل و 3 پاس گل روی 7 گل یوونتوس تاثیرگذار بوده است.در جدول این رقابتها یوونتوس همچنان با یک بازی کمتر صدرنشین است،رم در فاصله چهار امتیازی این تیم در رده دوم قرار دارد و.اینتر پس از کسب برد در این هفته خود را به رتبه چهارم رساند و میلان نیز همچنان بر رده هفتم قرار دارد.

مصاف پر گل مارسی و مون پلیه آغازگر بیست ودومین هفته از لوشامپیونه بود.فوتبال دوستان در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی در حالی شاهد یک بازی شش گله بودند که پنج گل از این تعداد سهم تیم میزبان شد و میهمان نگون بخت تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد.لیل در خانه لیون میهمان این تیم بود و برخلاف مون پلیه دست پر از این میهمانی بازگشت و دو بر یک بر میزبان خود غلبه کرد.پاری سن ژرمن و موناکو نیز در دیداری به میزبانی ورزشگاه پارک ده پرنس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.این تساوی در حالی رقم خورد که تیم میهمان تا دقایق پایانی یک بر صفر از پاریسی ها عقب بود و گل نجات بخش این تیم توسط برناردو سیلوا در دقیقه 93 به ثمر رسید.در انتهای این رقابتها در هفته 22، موناکو با 49 امتیاز صدرنشین است،پاری سن ژرمن 46 امتیازی در رده سوم قرار دارد.لیون،مارسی و لیل نیز به ترتیب بر جایگاههای چهارم،ششم و یازدهم تکیه زدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها