X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1395, 11:02
کد خبر: 22019
خبرنگار: hamed
نظرات: 2

عملکرد بازیکنان سپاهان زیر ذره بین طوفانی ها

عملکرد خط حمله طلایی پوشان... هم خوب هم بد!

عملکرد خط حمله طلایی پوشان... هم خوب هم بد! عملکرد خط حمله طلایی پوشان... هم خوب هم بد!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در دیدار هفته نوزدهم در اصفهان مقابل صنعت نفت آبادان، به تساوی بدون گل دست یافت تا کار سختی را در ادامه برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در دیدار هفته نوزدهم را بررسی و بهترین ها را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم همگی بیانگر این است که در مجموع از اتفاقات این بازی رضایت زیادی برای هواداران حاصل نشد؛ طلایی پوشان اگرچه تمام بازی را تحت مالکیت خود داشتند اما نتوانستند آنگونه که باید از فرصت ها استفاده کنند و در نهایت دو امتیاز حساس را از دست دادند. در خط دروازه اولیویرا، با نمایش نسبتا خوب خود و البته بسته نگه داشتن دروازه طلایی پوشان پس از12 هفته، نمره خوبی (3.05) رابدست آورد.
در خط دفاعی از عملکرد قابل قبول کولیبالی و غلامی که بگذریم به این نکته بر میخوریم که جلال عبدی هنوز نیاز به هماهنگی با تیم را دارد چرا که باتوجه به نمرات کسب شده عملکرد متوسطی را از خود بجا گذاشته است. اما در خط میانی وضعیت طلایی پوشان با دیگر خطوط کمی متفاوت است. حضور بازیکنان باتجربه ای چون نویدکیا و حاج صفی علی رغم اینکه این منطقه از بازی را برای زردپوشان بهبود بخشیده و تا حدی شرایط قابل قبولی ایجاد نموده، انتظارات زیادی را نیز از خط میانی سپاهان ایجاد کرده است. جایی که وظیفه تغذیه مهاجمین را به عهده دارد. اگرچه سپاهان در این دیدار موقعیت های بسیاری را بدست آورد و حتی دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفت لکن بنظر می رسد توقع هواداران سپاهان از بازیکنان مطرح و باتجربه خود بیشتر است و همین امر سبب کسب نمرات متوسط برای هافبک های زردپوش در بازی مقابل نفت آبادان شد.
بدون شک در یک بازی بدون گل، انتظار تمجید از مهاجمان یک تیم خواسته بیجایی است اما کسب نمره 2.66 برای مسعود حسن زاده نشان از رضایت علاقه مندان سپاهان از نمایش او از زمان حضور در سپاهان دارد، مهاجمی که در نیم فصل دوم به جمع زردپوشان اضافه شد و تا به اینجا نیز دوبار برای سپاهان گلزنی کرده است. دربازی مقابل نفت اگرچه حسن زاده نتوانست موفق ظاهر شود اما مانند دیدار گذشته بهترین بازیکن طلایی پوشان در نمرات کیکر نام گرفت. رضا میرزایی جوان نیز به دلیل از دست دادن موقعیت جدی گلزنی در دقایق پایانی به عنوان ضعیف ترین بازیکن هفته سپاهان خود را معرفی کرد.
لازم بذکر است شاگردان ویسی برای اینکه بتوانند در لیگ برتر سهمیه آسیا را کسب کنند علاوه بر ارائه بازی خوب نیازمند استفاده از فرصت های گلزنی هستند تا در پایان فصل برای رفتن به آسیا محتاج اما و اگر ها نباشند.
مسعود حسن‌زاده : 2.66 (بهترین عملکرد)
موسی کولیبالی : 2.91
احسان حاج صفی : 2.93
عارف غلامی : 2.97
لی اولیویرا : 3.05
مهرداد محمدی : 3.28
رسول نویدکیا : 3.38
طالب ریکانی : 3.40
سید جلال عبدی : 3.47
جلال الدین علی محمدی : 3.48
میلاد سرلک : 3.64
فرید بهزادی کریمی : 3.78
حسین پاپی : 4.26
رضا میرزایی : 4.81 (بدترین عملکرد)

عملکرد خط حمله طلایی پوشان... هم خوب هم بد!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها