X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1395, 13:31
کد خبر: 22026
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 6

افت منشا تاثیر گذار است

جلالی: در نتیجه گیری جایی برای دفاع کردن نداریم

جلالی: در نتیجه گیری جایی برای دفاع کردن نداریم جلالی: در نتیجه گیری جایی برای دفاع کردن نداریم
سرمربی پیکان گفت:در نیم فصل دوم نتیجه خوبی نگرفتیم و فردا باید به پیروزی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: در بازی فردا 3 بازیکن را نداریم اما جوانان ما جایگزین خواهند شد. در نیم فصل دوم نتیجه خوبی نگرفتیم و فردا باید به پیروزی برسیم. ما صادقی و حمیدی را در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره عدم نتیجه گیری پیکان در نیم فصل دوم افزود: همکارانم و خودم روی این موضوع که ما خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌گیریم متمرکز شده‌ایم. باید بگویم در تیم‌هایی که من کار می‌کنم بازیکنان تحت تأثیر تمرینات قرار می‌گیرند و اگر شرایط تمرینی ما کمی مختل شود وضعیت کاملا تغییر می‌کند.در چهار دیدار اخیرمان معتقدم که واقعا خوب بازی کردیم. در نتیجه گیری جایی برای دفاع کردن نداریم. باید با تمرکز بالا بتوانیم لیگ را به خوبی ادامه دهیم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت بازیکن افغانستانی تیمش تصریح کرد: بازیکن جدید ما امروز با تیم به هتل می آید اما او به زمان نیاز دارد. وقتی با او صحبت کردم، قرار شد هر روز صبح و عصر تمرین کند تا به شرایط تیم کمک کند. مطمئنا در آینده ای نزدیک می تواند به تیم ما کمک کند.

جلالی درباره افت منشا و تاثیر روی نتایج تیمش گفت: قطعا در این خصوص افت منشا تاثیرگذار بوده و او می تواند عامل باشد. من با او صحبت های زیادی کردن تا از نظر روحی و روانی او را آماده کنم.

وی درباره داوری های لیگ و اعتراضات صورت گرفته خاطرنشان کرد: فضای سختی در داوری وجود دارد و شاید در این فضا خیلی ها مقصر هستند و شاید آخرین آنها داوران هستند. وقتی بعد از هر بازی تقصیر را به گردن داوران بیاندازیم و اعتراض کنیم، از جانب ما مربیان به خاطر این است که اعتمادمان نسبت به داوران کم شده است. اینکه صرفا فقط ناظر بنشیند و جریمه کند، کارآمدی مناسبی ندارد. باید کارهای بهتری انجام دهیم و این جنگ و جدل ها این است که اعتماد وجود ندارد.

سرمربی پیکان بیان داشت: وقتی فوتبال های خارجی را می بینید، داور اشتباه می کند و مربی ساکت می کند به خاطر این است که مربی به سیستم آن فوتبال اعتماد دارد. از کسی حساب نمی برند و ارفاق نمی کنند. اگر کار درستی انجام شود، می تواند به این فضا کمک کند. وقتی من خودم را جای داوران می گذارم، خیلی فضا برایشان سخت شده است. این باعث می شود که داوران تحت تاثیر قرار بگیرند و من به نوبه خودم سعی می کنم که این موضوع را رعایت کنم. امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ کاری کنند که این اعتمادها تقویت شود.

وی در پایان افزود: اینها پیامدهایی است که به داوران بی اعتماد هستیم. نمی توانیم دهان همه را ببندیم اما باید این فضا از بین برود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها