X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 بهمن 1395, 17:34
کد خبر: 22038
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

باید بگذاریم کمی جو داوری آرام شود

جلالی: پیروزی در این دیدار برایمان مهم بود

جلالی: پیروزی در این دیدار برایمان مهم بود جلالی: پیروزی در این دیدار برایمان مهم بود
سرمربی پیکان گفت:برایمان مهم بود که پیروز شویم.

به گزارش پایگاخه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: فکر می کنم اگر کم تجربگی نمی کردیم برد بهتری را کسب می کردیم. چند هفته بود علی رغم بازی خوب نتیجه خوبی نمی گرفتیم. برایمان مهم بود که پیروز شویم.

وی در ادامه درباره فیصل حسن افزود: این بازیکن فقط یکی دو جلسه با ما تمرین کرده است. او بازیکن خوبی است. تقریبا سه چهار هفته تمرین خوبی ندشاته و فکر می کنم از دو هفته دیگر بتواند به ما کمک کند.

سرمربی پیکان همچنین درباره درخشش منشا اذعان داشت: در این چند هفته بابت حاشیه سازی های به وجود آمده از او بهره برداری خوبی نداشتیم. سه چهار روز پیش با او صحبت کردم و ماندنش قطعی شد. در تمرینات خوب کار کرد و امروز هم دو گل زد.

وی در ادامه درباره جذب روزبه چشمی خاطرنشان کرد: هنوز امکان دارد که این بازیکن را جذب کنیم. او بازیکن آزاد است. زمان نقل و انتقالات تمام شده اما برای جذب بازیکن آزاد جا داریم. روی این بازیکن مطالعه می کنیم.

سرمربی پیکان درباره داوری این مسابقه گفت: صحنه های دیگری هم بودکه روی آن بتوانم صحبت کنم. خیلی علاقمندم به خاطر مسائل به وجود آمده درباره داوری صحبت نکنیم. باید بگذاریم کمی جو داوری آرام شود. صحنه های زیادی بود اما دوست دارم ما مربیان کنار داوران باشیم.

جلالی در پایان درباره مصدومیت رحمان احمدی اذعان داشت: کتف رحمان احمدی آسیب دید و فردا باید مشخص شود که میزان مصدومیت او چقدر است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها