X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1395, 12:16
کد خبر: 22051
خبرنگار: khani
نظرات: 17

هیأت مدیره باید در این مورد تصمیم بگیرد

سلطان‌حسینی : از استعفای ویسی خبر ندارم

سلطان‌حسینی : از استعفای ویسی خبر ندارم سلطان‌حسینی : از استعفای ویسی خبر ندارم
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: اگر استعفای ویسی صحت داشته باشد باید در هیأت مدیره مطرح شود اما من هیچ اطلاعی از این استعفا ندارم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،پس از انتشار متن استعفای عبدالله ویسی از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان در یکی از سایت های خبری، محمد سلطان‌حسینی عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: از شب گذشته تا به حال هیچ خبر دیگری از باشگاه ندارم و از استعفای ویسی هم مطلع نیستم.
وی در پاسخ به اینکه آیا ویسی استعفای خود را به هیأت مدیره باشگاه سپاهان ارائه کرده است، افزود: خیر. حداقل من اطلاعی از این موضوع ندارم.
سلطان‌حسینی در مورد اینکه آیا در جلسات هیأت مدیره باشگاه گزینه خاصی برای جانشینی عبدالله ویسی مطرح شده بود، بیان داشت: تا جایی که من در جلسات حضور داشتم و اطلاع دارم، ایشان سرمربی تیم است و یک فصل قرارداد دارد. سال گذشته نیز به انتخاب خود خبرنگاران و متخصصان فوتبال آقای ویسی به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شده است.
وی افزود: یک روزی زلاتکو کرانچار قهرمان لیگ شد اما برخی از همین هواداران شعار حیا کن رها کن سر دادند، حسین فرکی نیز تیم را قهرمان می کند اما باز هم همین شعارها شنیده می‌شود. اگر قرار به این صحبت ها باشد که‌ هر روز باید مربی عوض شود.
سلطان حسینی تأکید کرد: اگر این استعفا صحت داشته باشد باید در هیأت مدیره مطرح شود اما من هیچ اطلاعی از این استعفا ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها