X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 بهمن 1395, 19:21
کد خبر: 22080
خبرنگار: khani
نظرات: 28

یقه داوران را نمی‌گیرم

اخوان : نتیجه مذاکره با چشمی فردا مشخص می‌شود

اخوان : نتیجه مذاکره با چشمی فردا مشخص می‌شود اخوان : نتیجه مذاکره با چشمی فردا مشخص می‌شود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران می‌گویند چرا به داورها اعتراض نمی‌کنید که‌ باید بگویم، چون قانون را می‌دانم هیچگاه نه دعوا می‌کنم و نه به عنوان اعتراض به داخل زمین می‌روم چرا که‌ این کارها در شأن و شخصیت من و باشگاه سپاهان نیست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، پس از تمرین امروز سپاهان در مجموعه باغ فردوس برخی از هواداران این تیم نسبت به تصمیمات داوران در چند بازی اخیر این تیم اعتراضاتی را بیان کردند که‌ مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان با آنها به صحبت پرداخت.
وی سپس در گفتگو با خبرنگار ایمنا در این مورد گفت: هواداران، دلسوز سپاهان هستند و دوست دارند تیم را در رتبه های بالای جدول ببینند. سپاهان در چند سال اخیر همیشه عملکرد خوبی داشته و انتظارات را بالا برده است که‌ البته به هواداران حق می‌دهم که‌ نگران تیم باشند.
وی افزود: ما نیز همین نظر را داریم و دوست داریم قهرمان آسیا شویم اما باید منطقی رفتار کنیم.
اخوان با اشاره به صحبت‌های هواداران ادامه داد: هواداران می‌گویند چرا به داورها اعتراض نمی‌کنید که‌ باید بگویم، به دلیل اینکه قانون را می‌دانم هیچگاه نه دعوا می‌کنم و نه به عنوان اعتراض به داخل زمین می‌روم چرا که‌ این کارها در شأن و شخصیت من و باشگاه سپاهان نیست. خیلی‌ها اعتراض می‌کنند که‌ چرا برخی از هواداران که‌ از بزرگان فوتبال کشور هستند به داخل زمین رفتند و وقتی از آنها می‌پرسیدم آیا حرکت درستی است، می‌گویند نه.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: من هم اگر مانند دیگران اعتراض کنم کار اشتباهی کرده‌ام و همچنین اخراج می‌شوم. از همان ابتدای کارم به عنوان سرپرست اعلام کردم که‌ من یقه داور را نمی‌گیرم اما منطقی برخورد می‌کنیم و با دلیل و برهان شکایت خود را به سازمان لیگ، کمیته و دپارتمان داوری ارسال می‌کنیم که‌ بهترین شیوه است.
دفاع راست سال‌های گذشته سپاهان بیان کرد: ممکن است این رفتار خوشایند برخی از هواداران نباشد اولی ما کار خودمان را می‌کنیم. یقه‌گیر نیستیم و از این راه وارد نمی‌شویم. وقتی اشتباهات داوری منجر به تغییر نتیجه شود نمی‌پذیرم که‌ اشتباه داوری جزو داوری است، چون معتقدم این یا ضعف است یا ندانستن قوانین که‌ هر دو مورد را تأیید نمی‌کنم ولی چه باید کرد؟
اخوان تأکید کرد: این نوع قضاوت‌ها برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد دهد و ما از سایران مستثنی نیستیم. دربازی هفته گذشته مقابل پیکان در شرایطی که‌ یک بر صفر عقب بودیم، اگر داور دروازه‌بان پیکان را اخراج می‌کرد نتیجه 100 درصد عوض می‌شد چون‌ حریف هم 10 نفره می‌شد و هم دروازه‌بان اصلی خود را از دست می‌داد.
وی ادامه داد: وقتی به داور می‌گویم چرا دروازه‌بان پیکان را اخراج نکردی می‌گوید دو نفر کنار دروازه‌بان بودند. به داور گفتم من قانون را می‌دانم اما نگفتم داور بین‌المللی هستم هرچند آن‌ها من را می‌شناسند و زمانی که‌ با احترام و دلیل کافی صحبت کردم عذرخواهی کردند اما قبول دارم که عذرخواهی فایده ای ندارد ولی همین پذیرفتن اشتباه توسط داور بزرگترین برد برای ما است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن روزبه چشمی به ترکیب این تیم گفت: باشگاه پیگیر است تا با چشمی قرارداد ببندند. اینکه تا چه حد موفق به این کار شوند باید تا فردا صبر کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها