X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 بهمن 1395, 20:19
کد خبر: 22185
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

تعویض رضاییان همیشگی نیست

برانکو: برد بسیار مهمی بود

برانکو: برد بسیار مهمی بود برانکو: برد بسیار مهمی بود
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:برد بسیار مهمی بود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت:هم به خاطر این بازی حساس هیجان زده هستیم و هم اینکه باید بگویم برد بسیار مهمی بود.از این خوشحالم که هواداران باز هم به ما اعتماد کردند.سپاهان تیم بسیار خوبی است و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم.همه تیم هایی که مقابل پرسپولیس قرار می گیرند چیزی برای از دست دادن ندارند و مقابل پرسپولیس فقط دنبال راه حل برای خودشان هستند.به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می گویم.ما در این مسابقه کنترل بازی را در دست داشتیم.در مقطعی که پیش افتادیم کمی ضعیف تر بودیم.مشخص بود جای کمال و سید جلال در این موقعیت خالی بود.در این فرصت آنها می توانستند با تجربه شان بازی را برگردانند.اما تکرار می کنم مهم ترین هدف ما رسیدن به پیروزی بود.

وی درباره اینکه به نظر می رسید پرسپولیس در جناح راست ضعف دارد گفت: فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. در نیمه اول 4 موقعیت صد درصد را به دست آوردیم و با آرامش برخورد می‌کردیم. خوشبختانه پنالتی‌هایمان به ثمر رسید، با نظر شما موافق نیستم. جناح راست ما امروز عملکرد ضعیفی نداشت، البته در صحنه‌ای که سپاهان موقعیت پنالتی به دست آورد، محرمی نباید با وجود اینکه فرید کریمی به زمین آمده آنقدر جلو می‌رفت و باید بیشتر پوشش می‌داد. سپاهان برای همه چیز یا هیچ به میدان آمده بود، اینکه ما توانستیم خوب پاسکاری کنیم، اتفاق خوبی بود. اگر این روند را ادامه دهیم، بسیار مناسب است. باید تکلیف بازی را زودتر مشخص کنیم. مهرداد محمدی و فرید کریمی بازیکنان خوبی هستند. کنترل حسن‌زاده هم بسیار سخت بود. تا قبل از اینکه بازی یک بر صفر به سود ما شود، سپاهان شانس زیادی به دست نیاورد. بعد از گلزنی ما بازی یک مقدار باز شد و اگر گل دوم را می‌زدیم شرایط به‌طورکامل تغییر می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه همیشه رامین رضاییان را را در مسابقات تعویض می کند اظهار داشت:این مسئله همیشگی نیست،‌گاهی سروش رفیعی و محسن مسلمان هم تعویض می‌شوند. با توجه به دوندگی بیش از اندازه بازیکنان وسط زمین معمولاً به خاطر خستگی زیاد تعویض‌ها را در آن منطقه انجام می‌دهیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس نتوانست با جدایی نوراللهی بازیکن خوب دیگری را برای هافبک دفاعی به خدمت بگیرد گفت: با این مسئله موافقم، اما در بازار بازیکنان مدنظرمان حضور نداشتند و نمی‌توانستیم آنها را جذب کنیم. ما خودمان به این مسئله واقفیم، شما به عملکرد خوب محسن ربیع‌خواه واقف هستید، او بعد از مدتی مصدومیت به زمین بازگشت ولی از شانس بدش به تیم قوی سپاهان خورده بود. خدا را شکر مصدومیتی برای او حاصل نشده و فقط مسئله خستگی مطرح است.

به گزارش کاپ،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود قصد دارید از بازیکنانی چون محسن بنگر به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنید گفت: برای آسیا نمی‌توانیم بازیکنی را معرفی کنیم. نمی‌دانم مسئله بنگر و دیگر بازیکنان به چه صورت است. اینها صحبت‌هایی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود. تا زمانی که اوکراینی‌ها نرفته بودند، جای خالی نداشتیم.

برانکو درباره اینکه آیا پرسپولیس برای بخشش سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا درخواستی داده است یا نه گفت: موضوع حسینی که گذشت و او امروز بازی نکرد، اما در رابطه با کامیابی‌نیا اطلاعی ندارم. اینکه بازیکن در دو مرحله جریمه شود، یک مقدار عجیب است. حال باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به قهر طارمی بر سر زدن پنالتی دوم، چیست برآشفت و گفت: گل اول را چه کسی زد؟ طارمی. چه کسی پاس داد؟ رضاییان. بعد پنالتی دعوایشان شد؟ آیا ممنوع است که طارمی برود و وسط زمین بنشیند؟ مگر طارمی بازیکن سپاهان است که ناراحت شود؟ شما از کجا می‌دانید که او می‌خواسته پنالتی را بزند ولی رضاییان زده است؟ من ربیع‌خواه را هم دیدم که به آن سمت رفت. من ناراحتی او را متوجه نشدم و حس کردم که خوشحال است. وقتی هم که گل زدیم همه پریدن بغل هم و خوشحالی کردند. من نمی‌دانم چرا وقتی مشکلی نیست، می‌خواهید مشکلی بسازید. هر دو پنالتی را باید رضاییان می‌زد و من این دستور را داده بودم. من فقط شادی را در چهره طارمی دیدم. من مشکل ندارم که قانع شوید یا نشوید. من نظرم را می‌دهم و از سوال شما ناراحت نشدم.

در ادامه بین این خبرنگار و برانکو جر و بحثی به وجود آمد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس عقب نشینی کرده بودند و در دقایقی زیر توپ می‌زدند، بیان داشت:تغییرات زیادی در تیم نداشتیم. بعضی بازیکنان با تجربه ما جایشان خالی بود و طبیعی است که واکنش‌هایشان متفاوت است. ربیع‌خواه بعد از یک ماه به ما اضافه شد. پستی هم بازی کرد که در آنجا بازی نکرده بود. باخت داربی هم اثرات خودش را دارد و به همین دلیل این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. بعد از برد در رختکن نبودید تا ببینید بازیکنان چقدر خوشحال بودند. ما مقابل رقیب سنتی یعنی سپاهان پیروز شدیم و اختلاف ۱۰ امتیازی با استقلال را هم حفظ کردیم. ما باید کار کنیم تا مشکلات برطرف شود. ما ضعف‌هایی در برخی مقاطع بازی داشتیم ولی خوشبختانه کار را کنترل کردیم. بعد از برتری دو بر یک، محمدی یک موقعیت صد درصد را از دست داد و این همان هیجاناتی است که به سختی کنترل می‌شود و اینجا ارزش بازیکنان با تجربه مشخص می‌شود.

برانکو درباره مصاف تیمش با الهلال و نگرانی بابت از دست دادن امتیاز در این بازی، گفت: می‌دانیم که ما وارد ریتم سریع بازی‌ها شده‌ایم ولی چاره‌ای نداریم و بازی به بازی جلو می‌رویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها