X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1395, 16:15
کد خبر: 22201
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 7

ریکانی،ششمین پنالتی زن فصل سپاهان

ریکانی،ششمین پنالتی زن فصل سپاهان ریکانی،ششمین پنالتی زن فصل سپاهان
طالب ریکانی روز گذشته در شرایطی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که استرس زیادی بابت از دست رفتن این ضربه با توجه به تجربه های ناخوشایند سپاهان در این فصل، وجود داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم سپاهان در لیگ شانزدهم تاکنون صاحب 9 ضربه پنالتی شده است که در آماری غیرقابل قبول تنها 5پنالتی به ثمر نشسته است. مهرداد محمدی، فرید کریمی بهزادی، احسان حاج صفی، پدرو هنریکه و مسعود حسن زاده پنالتی زن های گذشته این تیم در طول لیگ شانزدهم بوده اند که همگی آن ها به استثنا کرمی بهزادی طعم از دست دادن پنالتی را چشیده اند.

مسعود حسن زاده آخرین بازیکنی از جمع طلایی پوشان بود که در مقابل ماشین سازی با از دست دادن ضربه پنالتی زمینه ساز شکست 3 بر صفر این تیم برابر میزبان خود شد. البته حسن زاده در بدو ورود به تیم دو ضربه پنالتی مقابل استقلال خوزستان و پیکان را تبدیل به گل کرده بود.


ششمین پنالتی زن تیم ریکانی شد

روز گذشته زمانی که محمدرضا اکبریان در سوت خود به نشانه پنالتی روی مهرداد محمدی دمید، طالب ریکانی بازیکنی بود که بر خلاف پیش بینی ها پشت توپ قرار گرفت. هافبک تازه وارد سپاهانی ها که مشخص بود با استرس زیادی برای زدن این ضربه روبه رو شده است، تصمیم گرفت با یک ضربه سنگین که نیاز به دقت زیادی نداشت، دروازه بیرانوند را نشانه بگیرد و گل تساوی را به ثمر برساند؛ گلر تیم پرسپولیس نیز که در این صحنه زودتر از ضربه به توپ حرکت کرده بود، موفق نشد جلوی گل شدن آن را بگیرد.

ریکانی ششمین پنالتی زن سپاهانی ها در لیگ شانزدهم بوده است؛ آماری که برای تیمی بزرگ مانند سپاهان نکته ای منفی به شمار می رود و احتمالا در بازی های آینده با توجه به عدم حضور ریکانی در ترکیب اصلی، باز هم شاهد تغییر در پنالتی زن اول این تیم خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها