X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اسفند 1395, 16:58
کد خبر: 22256
خبرنگار: khani
نظرات: 24

به دنبال علت هستیم

طاهری: نمی‌دانم چرا سپاهان از AFC مجوز حرفه‌ای نگرفت

طاهری:  نمی‌دانم چرا سپاهان از AFC مجوز حرفه‌ای نگرفت طاهری:  نمی‌دانم چرا سپاهان از AFC مجوز حرفه‌ای نگرفت
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دلیل عدم وجود نام باشگاه سپاهان در لیست باشگاه‌های حرفه‌ای آسیا را نمی‌دانیم و به دنبال علت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد عدم وجود نام باشگاه سپاهان در لیست باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای که روز گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد، اظهار داشت: من هم این لیست را دیدم و دلیل اینکه چرا نام باشگاه سپاهان در لیست AFC نبوده را نمی‌دانیم.
وی ادامه داد: پیگیر هستیم که ببینیم باید به کدام مرجع نامه بزنیم تا علت را جویا شویم و ببینیم چه مشکلی وجود داشته که نام سپاهان در لیست باشگاه‌های حرفه‌ای AFC آورده نشده است، اما تا الان نامه‌ای ارسال نکردیم.
طاهری در خصوص اینکه معیار انتخاب AFC در انتخاب باشگاه‌ها چه بوده است، عنوان کرد: در جریان معیار انتخاب آن‌ها نبودیم. برخی اطلاعات در دست آکادمی و معاونت قهرمانی باشگاه است که ارائه می‌دهند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه آیا تکمیل نبودن ورزشگاه نقش جهان می‌تواند دلیلی برای عدم وجود نام باشگاه سپاهان در لیست باشگاه‌های حرفه‌ای AFC باشد، افزود: الان نمی‌توانم هیچ احتمالی بدهم و هیچ احتمالی هم نمی‌دهم و تا چیزی به صورت مکتوب به دست باشگاه نرسد هیچگونه احتمالی در این مورد نمی‌دهیم.
وی افزود: نام باشگاه‌هایی در این لیست وجود دارد که از نقل و انتقالات محروم شدند اما به عنوان باشگاه حرفه‌ای نام‌شان در لیست AFC است؛ البته این افتخاری برای ما است و انشالله همه باشگاه‌ها بتوانند این عنوان را بگیرند ولی باید ببینیم چه مشکلاتی داشتیم و آن‌ها را برطرف کنیم تا باشگاه سپاهان هم بتواند این مجوز را بگیرد.
طاهری در مورد مصاحبه امروز خود با سایت باشگاه سپاهان و اینکه گفته بود بنا به نیاز تغییراتی در تیم می‌دهیم و آیا قرار است در ترکیب سپاهان تغییراتی داده شود، عنوان کرد: در حال حاضر تغییری در ترکیب تیم داده نشده و من فقط نظرم را گفتم که اگر لازم باشد آماده تفییرات هستیم و اگر جایی احساس نیاز کنیم تغییرات از کوچکترین عضو تا ارشدترین که سرپرست تیم باشد تغییر می‌دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها