X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 اسفند 1395, 14:18
کد خبر: 22259
خبرنگار: talaei
نظرات: 9

مي گويند هواي داوران را داريد

اخوان:اميدوارم اين هفته دربي قشنگي باشد و هواداران ورزشگاه را پر کنند

اخوان:اميدوارم اين هفته دربي قشنگي باشد و هواداران ورزشگاه را پر کنند اخوان:اميدوارم اين هفته دربي قشنگي باشد و هواداران ورزشگاه را پر کنند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدي اخوان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با مصدوميت شديد محمود قائدرحمتي اظهار داشت: متاسفانه اين بازيکن در بازي با پرسپوليس دچار آسيب ديدگي شديد شد. بعد از بررسي ها مشخص شده که او رباط صليبي پاره کرده و تا چند ماه نمي تواند براي سپاهان به ميدان برود.
وي درباره آمار برنامه نود مبني بر اينکه سپاهان در جدول اشتباهات تاثيرگذار داوري در رده نخست بود، عنوان کرد: خوشبختانه ما از اين نظر حداقل در جدول اول هستيم! نمي دانم چه بگويم و چه کار مي شود کرد اما ما هم بارها گفتيم که از اشتباهات داوري لطمه خورديم.
سرپرست سپاهان تصريح کرد: خيلي از هواداران به ما مي گويند شما در قبال اين تصميمات اشتباه چرا به داوران حمله نمي کنيد و چرا تيم را بيرون نمي کشيد. ما هم مي گوييم که تيم بيرون کشيدن ديگر در محلات هم انجام نمي شود. بازهم هواداران قبول نمي کنند و مي گويند هواي داوران را داريد!
اخوان درباره دربي اصفهان گفت: آمار ديشب نشان داد که ذوب آهن نيز از داوري ضربه خورده است. اميدوارم اين هفته بازي قشنگي باشد و هواداران نيز ورزشگاه را پر کنند. فعلا که هواداران ناراحت هستند اما بايد براي دربي بيايند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها